مرجع خبری پرسپولیس : تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز با حضور تمام بازيكنان از ساعت 11 آغاز شد.

 

پرسپوليس كه روز جمعه به مصاف پيكان خواهد رفت، صبح امروز تمرينات خود را از ساعت 11 در زمين شركت واحد با حضور تمام بازيكنان برگزار كرد. ابتدا بازيكنان به گرم كردن پرداختند و سپس عبور از موانع و استارت زدن‌هاي كوتاه و بلند را زير نظر علي دايي انجام دادند.

*حدود 20 هوادار حضور داشتند كه عده‌اي از آنها را بانوان تشكيل داده بودند و از پشت ديوارهاي زمين شركت واحد به تماشاي تمرين پرسپوليس پرداختند.

*دروازه‌بانان پرسپوليس پس از 35 دقيقه تمرين با بازيكنان؛ به صورت اختصاصي زير نظر محمدعلي يحيوي تمرينات خود را ادامه دادند. سانتر توپ‌هاي بلند و خروج از دروازه از جمله تمرينات دروازه‌بانان بود.

*علي دايي براي تذكر و نشان دادن چگونگي عملكرد، چندين بار در تمرين امروز پا به توپ شد.

 

*حسين عبدي بازيكنان را به 2 قسمت تقسيم كرد. گروهي در نيمه زمين حمله به دفاع و گل‌زني را تمرين كردند و عده‌اي نيز در قسمت ديگر زمين به حركات بدون توپ پرداختند.

*دايي در جريان تمرين چندين بار به اشپيتيم آرفي و حسين بادامكي تذكرات فني داد.

*هوار ملا محمد در صحنه‌اي دچار مصدوميت جزيي شد و پس از مداوا به تمرين بازگشت.

*علي دايي روي تركيب اصلي تيم كه برابر راه‌آهن در هفته گذشته به ميدان رفته بود تأكيد بسياري داشت و به احتمال زياد در بازي اين هفته با پيكان نيز از همان افراد استفاده خواهد كرد.

*محمد پروين در ضربه كاشته‌اي از فاصله 40 متري توپ را وارد دروازه كرد كه همين امر تشويق شديد دايي و بازيكنان را به همراه داشت. با اين ضربه بازيكنان گل ميلاد ميداودي به پرسپوليس را به خاطر آوردند.

*محسن خليلي در صحنه‌اي كه توپ از كرنر سانتر شد، با ميثاق معمارزاده برخورد كرد و به زمين افتاد. وي از ناحيه كمر دچار مصدوميت شد. خليلي نتوانست به زمين بازگردد و با زرينه، پزشك تيم تمرين را ترك كرد.

*حبيب كاشاني در لحظات پاياني تمرين حضور پيدا كرد و با كادر فني و بازيكنان صحبت كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)