مهدوی کیا از بزرگان فوتبال ایران است

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تیم پرسپوليس گفت: هيچ وقت ديداري را فداي دربي نخواهم كرد و در تمامي بازي‌ها با تمام توان ظاهر خواهيم شد.

به گزارش مرجع خبری به نقل از فارس علي دايي در خصوص بازگشت مهدي مهدوي‌كيا به ايران اظهار داشت: آرزوي قلبي‌ام موفقيت مهدي در تمام زمينه‌هاست. اميدوارم مهدوي‌كيا همان‌طور كه در آلمان موفق بود در استيل‌آذين هم موفق باشد. او از بزرگان فوتبال ايران است.

وي در مورد مصدوميت محسن خليلي در تمرين امروز عنوان كرد: هنوز نمي‌توان درباره وي صحبت كرد. بايد منتظر بود و تصميم پزشكان تيم را ديد. البته پرسپوليس بازيكنان زيادي دارد و هر كدام شايستگي بازي كردن دارند. همين امر انتخاب مرا سخت كرده است.

سرمربي پرسپوليس درباره نظرسنجي برنامه 90 و انتخاب وي به عنوان بهترين لژيونر ايران يادآور شد: لطف خدا و مردم بوده كه به اين جايگاه رسيدم. اميدوارم بتوانم جواب محبت‌هاي مردم را بدهم و كاري را كه در پرسپوليس شروع كرده‌ام با موفقيت به پايان رسانم. هميشه تلاش مي‌كنم دل هواداران را به دست آورم.

دايي درباره ديدار روز جمعه برابر پيكان تصريح كرد:

وضعيت تيم خوب است و تلاش خواهيم كرد برابر پيكان بازي خوبي به نمايش بگذاريم، البته تيم حميد درخشان نيز باانگيزه است و كار دشواري را برابر آنها خواهيم داشت.
وي ادامه داد: هيچ وقت ديداري را فداي دربي نخواهم كرد و در تمامي بازي‌ها با تمام توان ظاهر خواهيم شد. هر بازي شرايط خاص و حساسيت خود را دارد، البته مي‌دانم هواداران چشم انتظار ديدار برابر استقلال هستند، به همين منظور تمام تلاش خود را براي نتيجه گرفتن در اين ديدار انجام خواهم داد.

سرمربي پرسپوليس در خصوص تركيب تيمش عنوان كرد: هيچ كس نمي‌تواند ادعا كند كه قبل از بازي تركيب تيم را تشخيص داده است. تا لحظاتي قبل از ديدار هيچ چيز مشخص نيست.


دايي در مورد اينكه برخي بازيكنان از جمله ميثم بائو و اشپيتيم آرفي به علت نيمكت‌نشيني ناراضي هستند؛ اظهار داشت: آنها بايد از لحاظ فني خود را آماده كنند. پرسپوليس بازيكنان زيادي دارد كه هر كدام از آنها مستحق قرار گرفتن در تركيب اصلي هستند. هر كس بهتر تمرين كند مي‌تواند در تركيب تيم قرار گيرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)