مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان دوم پرسپوليس گفت: به هيچ عنوان به خودم اجازه بي‌احترامي به استقلالي‌ها را نمي‌دهم و براي آنها كري نخوانده‌ام.


شيث رضايي اظهار داشت: به هيچ عنوان به خودم اجازه بي‌احترامي به استقلالي‌ها را نمي‌دهم و براي آنها كري نخوانده‌ام و نخواهم خواند. هرگز راجع به استقلال صحبت نكرده‌ام. استقلال تيم بزرگي است. در روزهاي اخير مصاحبه‌هايي در اين رابطه از قول من درج شده است كه سابقه 10 سال بازي در دربي را دارم كه اين موضوع به هيچ عنوان درست نيست. مطمئن باشيد اين موضوع را از سوي باشگاه پيگيري مي‌كنم.


بازيكن پرسپوليس ادامه داد: تنها به فكر بازي با پيكان هستم و بايد در اين ديدار به پيروزي برسيم. نمي‌خواهيم نوار پيروزي‌هايمان پاره شود.

رضايي درباره نتيجه مسابقه دربي عنوان كرد:

نتيجه دربي روز بازي مشخص مي‌شود، اما تمام تلاش خود را براي موفقيت پرسپوليس انجام مي‌دهيم و اميدوارم با تفكرات حرفه‌اي دايي به خواسته خودمان برسيم.


وي تصريح كرد: اين بازي نيز مانند ساير ديدار‌هاي ليگ است و 3 امتياز دارد. هر 2 تيم بزرگ و خوب هستند، اما مي‌خواهيم با پيروزي در اين ديدار دل هواداران را شاد كنيم.


رضايي در پاسخ به اين سوال كه با توجه به 2 اخطاره بودن مقابل پيكان، براي از دست ندادن دربي ترسي ندارد؛ گفت: اين موضوع برايم مهم نيست و در بازي با پيكان تمام تلاشم را انجام مي‌دهم. از 3 اخطاره شدن براي بازي با استقلال ترسي ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)