مرجع خبری پرسپولیس: تمام  آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور میکنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس:


* قرار بود 10 ميليون تومان ديگر از مبلغ قرارداد تياگو به وي پرداخت شود اما تصميم باشگاه تغيير كرد و او امروز 15 ميليون تومان در حسابش خواهد ديد.


*محمود خوردبين شكايت خود از يك روزنامه ورزشي را عملي كرد. خوردبين گفت ديروز اين شكواييه از طرف باشگاه تنظيم شده و امروز به دادگستري مركز فرستاده خواهد شد.


* دكتر زرينه از شيث رضايي تست گرفته و اعلام كرد اين مدافع پرسپوليس براي بازي با پيكان هيچ مشكلي ندارد.


* گفته مي‌شود كار راه‌اندازي مجدد روزنامه پرسپوليس از سوي باشگاه انجام شده و به زودي، شايد هفته آينده اين روزنامه چاپ شود.


* محسن خلیلی در تمرین صبح  امروز تیم فوتبال پرسپولیس محسن خلیلی دچار مصدومیت جزئی شد اما دکتر زرینه اعلام کرد مصدومیت وی مانع از بازی کردن وی نخواهد شد.

* دکتر زرینه با اشاره به مصدومیتی که امروز برای محسن خلیلی بوجود آمده است، گفت: در جریان تمرین امروز خلیلی با یکی از دروازه بانان برخورد کرد که از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد. وضعیت او هنوز مشخص نیست و موضوع امکان حضورش در دیدار برابر پیکان به زودی اعلام می شود.


* پس از مطرح شدن صحبت هایی مبنی بر اعتراض هوارمجمد به رای کمیته استیناف باشگاه پرسپولیس این بازیکن به سرمربی گفت که با هیچ رسانه ای صحبت نکردم و این حرفهایی که از قول وی نوشته شده کذب محض است.


* ترابوزان تركيه و الريان قطر دو باشگاه ترکیه ای و قطری از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواسته اند شرایطی برای تماشای دربی پایتخت از نزدیک برای مدیران این باشگاه ها فراهم شود.


* مجید فرخزادی عضو پيشين هيات مديره پرسپوليس گفت: با رئيس سازمان تربيت بدني جلسه داشتم اما اين ديدار ارتباطي به هيات مديره پرسپوليس نداشت.


* بررسی گزینه های حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس سه شنبه شب در نشست علی سعیدلو با حسین هدایتی و مجید فرخزادی وارد مراحل تازه ای شد و هفت کاندیدای حضور در این هیئت مدیره نهایی شد تا روزهای آنها نفرات نهایی معرفی شوند. از مجید فرخزادی، حسین هدایتی، حبیب کاشانی، فریدون معینی ، علی پروین ، جعفر کاشانی و حسین کلانی به عنوان گزینه های نهایی حضور در هیئت مدیره پرسپولیس نام برده می شود.


* هادي نوروزي ديروز بعد از تمرين اعلام كرد سه اخطاره نيست چرا كه در ديدار با راه‌آهن كارت زرد نگرفته است.


* گفته مي‌شود شب قبل از دربي عده‌اي از پيشكسوتان نامدار پرسپوليس با هماهنگي حبيب كاشاني در اردوي اين تيم حاضر خواهند شد تا با بازيكنان صحبت كرده و به آنها روحيه بدهند.


* کاروان تیم فوتبال پرسپولیس، فردا (پنجشنبه) عازم قزوین می شوند و کاروان پرسپولیس پس از ورود به قزوین در هتل مرمر این شهر اسکان خواهد یافت. هتل مرمر قزوین از هتل های 4 ستاره کشورمان است که در نزدیکی مرکز این شهر قرار دارد.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)