مرجع خبری پرسپولیس :در این دیدار که از هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ برتر و از ساعت 14 امروز( جمعه ) در ورزشگاه شهید رجایی قزوین و به قضاوت خداداد افشاریان برگزار شد، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر حریف خود را در پایان نیممه اول شکست داد.

نیمه اول این دیدار زیر بارش شدید برف آغاز شد و در دقیقه 9 دفع ناقص مسعود غلامعلی زاد با برخورد به حسین معمار به نخستین گل پرسپولیس تبدیل شد. در ادامه پیکانی ها صاحب چند موقعیت گلزنی شدند اما نتوانستند از آن به خوبی استفاده کنند تا در دقیقه 45 مجددا اشتباه مدافعان پیکان فرصت را در اختیار پرسپولیس قرار دهد.

در آخرین ثانیه های نیمه اول کریم باقری از اشتباه مدافعان پیکان نهایت استفاده برد و گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه میزبان کرد.

در اين مسابقه كه با قضاوت خداداد افشاريان همراه بود عليرضا محمد مدافع تيم پرسپوليس از داور كارت زرد دريافت كرد و به دليل سه كارته شدن داربي اين هفته مقابل استقلال تهران را از دست داد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، جلال اکبری، شیث رضایی، علیرضا محمد، هوار مولا محمد، عادل کلاه کج، حسین بادامکی، کریم باقری، هادی نوروزی، محسن خلیلی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)