مرجع خبری پرسپولیس : اين ديدار از هفته بيست و پنجم ليگ برتر و از ساعت 14 در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين زير بارش برف برگزار شد كه پرسپوليس با نتيجه 3 بر يك ميزبانش را شكست داد.

گل اول پرسپوليس در دقيقه 9 پس از ضربه كرنري كه كلاه كج روي دروازه ارسال كرد، روي دفع اشتباه غلامعلي زاد؛ دروازه‌بان پيكان توسط حسين معمار؛ مدافع پيكان به ثمر رسيد. كريم باقري نيز در دقيقه 45 گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

در ادامه و با آغاز نيمه دوم، پيكان فشار حملاتش را بيشتر كرد و در دقيقه 61 روي شوت محكم جهانگير عسگري گل اول را به زيبايي به ثمر رساند، اما پرسپوليس كه در اين دقايق چشم به ضد حمله‌ها داشت در دقيقه 81 روي فرار زارع و ضربه خليلي به گل سوم رسيد.

در ادامه حملات 2 تيم نتيجه‌اي در پي نداشت و بازي با حساب 3 بر يك به سود پرسپوليس به پايان رسيد تا اين تيم به يك پيروزي خوب در آستانه ديدار چهارشنبه آينده برابر پيكان دست پيدا كند.

خداداد افشاريان داور مسابقه به بادامكي، محمد و باقري از پرسپوليس كارت زرد نشان داد كه عليرضا محمد با اين كارت 3 اخطاره شد و ديدار مقابل استقلال را از دست داد. علي سلماني، ايمان رزاقي‌راد، جهانگير عسگري و مهدي تاجيك نيز از پيكان كارت زرد گرفتند.

تركيب پرسپوليس:
عليرضا حقيقي، سپهر حيدري، عليرضا محمد، شيث رضايي،‌ جلال اكبري (81-ابراهيم شكوري)، عادل كلاه‌كج، حسين بادامكي، هوار محمد (87-محمد منصوري)، كريم باقري، هادي نوروزي (65-مجتبي زارع)، محسن خليلي.
پرسپوليس با اين پيروزي 40 امتيازي شد و موقتاً به رده سوم جدول رسيد.

آخرين ديدار هفته بيست و پنجم ليگ برتر از ساعت 16:55 دقيقه امروز در ورزشگاه آزادي بين‌ استقلال و ابومسلم برگزار خواهد شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)