مرجع خبری پرسپولیس : مروری داریم بر تمام حواشی قبل و حین بازی پرسپولیس – پیکان:

ديدار تيم‌هاي پيكان و پرسپوليس از هفته بيست‌و پنجم رقابت‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران در ورزشگاه شهيد رجايي قزوين در زير بارش شديد برف با حضور بيش از 5 هزار تماشاگر راس ساعت 14 آغاز شد.

*قبل از شروع ديدار به دليل بارش شديد برف و نامساعد بودن شرايط جوي احتمال لغو ديدار مي‌رفت كه در نهايت تصميم گرفته شد مسابقه راس ساعت برگزار شود.

* پيش از آغاز مسابقه علي دايي سرمربي پرسپوليس به همراه كادر فني اين تيم به سمت حميد درخشان سرمربي پيكان رفت و ضمن احوالپرسي از همبازي قديمي رخصت خواست.

*مسابقه در شرايطي زير بارش برف برگزار شد كه از توپ قرمز رنگ خبري نبود و اين ديدار با توپ سفيد انجام شد.

*بسياري از علاقه‌مندان براي ديدن اين مسابقه به دليل پرشدن ورزشگاه اجازه حضور در استاديوم را نيافتند و پشت درب‌هاي بسته ماندند.

* بين دو نيمه هواداران پيكان پس از دريافت 2 گل از پرسپوليس به فحاشي عليه اين تيم پرداختند.

* در بين 2 نيمه قرار بود از علي پروين بازيكن سابق پرسپوليس تقدير شود كه اين اسطوره فوتبال در ورزشگاه حضور نيافت و از تعدادي از مسئولان استان قزوين تقدير به‌عمل آمد.

* بين 2 نيمه آهنگ‌هاي حماسي پيروزي انقلاب در ورزشگاه شهيد رجايي پخش شد.

*حبيب كاشاني مديرعامل پرسپوليس به همراه تعدادي از مسئولان استان قزوين در ورزشگاه حضور داشتند و اين ديدار را از نزديك نظاره كردند.

*در اواخر ديدار تماشاگران پرسپوليس به تشويق علي دايي پرداختند و براي استقلال در دربي كري خواندند.

*علی دایی مهاجم شماره 8 سرخپوشان را در فهرست 18 نفره تیمش برای دیدار با پیکان قرار نداد.


*عليرضا محمد مدافع تيم پرسپوليس از داور كارت زرد دريافت كرد و به دليل سه كارته شدن داربي اين هفته مقابل استقلال تهران را از دست داد.


*در حالی که دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و پیکان هنوز آغاز نشده بود، بارش شدید برف زمین ورزشگاه شهید رجایی قزوین را سفیدپوش کرد.

* با تشخیص سرمربی پرسپولیس، اشپیتیم آرفی ، سامان آقازمانی و تیاگو در فهرست 18 نفره سرخپوشان جایی نداشتند.

* بازیکنان پرسپولیس امروز فیلم دیدار با راه اهن را تماشا و بازی خود را آنالیز کردند. دیدار قبلی پیکان نیز آنالیز شد.

* علی دایی و حمید درخشان که تیم هایشان در یک هتل اقامت داشتند ، هنگام صرف ناهار برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

* ورزشگاه شهید رجایی که از ساعات ابتدایی روز جمعه پذیرای علاقمندان به فوتبال بود، ساعاتی قبل از شروع این دیدار تکمیل شد و بسیاری از علاقمندان پشت درهای بسته باقی ماندند.


 

حاشیه های سفر وقبل از بازی:

بازيكنان و كادر فني تيم فوتبال پرسپوليس دیروز ( پنجشنبه) پس از انجام آخرين تمرينات خود در زمين شركت واحد،‌ به هتل المپيك رفتند تا پس از صرف ناهار با اتوبوس عازم قزوين شوند.


پرسپوليسي ها ساعت 16 حركت كردند و  دو ساعت بعد نيز در هتل محل اقامتشان در قزوين حضور داشتند.


كاروان تيم فوتبال پيكان قزوين نيز در هتل مرمر اسكان يافته بودند. اين مساله باعث شد بازيمنان دو تيم 24 ساعت زودتر با هم رويارو شوند !


پرسپوليسي ها به محض رسيدن به هتل مرمر، به اتاق هايشان رفتند تا خود را براي حضور در برنامه روابط عمومي باشگاه آماده كنند. بازيكنان و كادر فني به همراه حبيب كاشاني ساعت 19 در يكي از رستوران هاي هتل مرمر كه براي اين برنامه مجهز شده بود،‌ حضور يافتند.


پخش كليپي كه از بازي با راه آهن تهيه شده بود از جمله برنامه هاي تدارك ديده شده براي برنامه شب پيش از بازي با پيكان قزوين بود.

سه بازيكن برتر بازي مقابل راه آهن از سوي مشاوران معتمد حبيب كاشاني و اعضاي كميته انضباطي باشگاه انتخاب شده بودند كه اسامي آنها توسط حبيب كاشاني در جمع بازيكنان اعلام شد. عليرضا حقيقي،‌ سپهر حيدري و محسن خليلي سه بازيكن برتري بودند كه پاداش وي‍‍ژه را دريافت كردند.

كاروان تيم فوتبال پيكان قزوين نيز در هتل مرمر اسكان يافته بودند. اين مساله باعث شد بازيمنان دو تيم 24 ساعت زودتر با هم رويارو شوند!


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)