خلیلی: این برد به خاطر حمایت همه جانبه هواداران بود/ نوار تساوی های دربی را پاره می‌کنیم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: “خیلی وقت بود که برد خارج از خانه نداشتیم و خوشحالم که توانستیم با یک برد قاطع خارج از خانه خوشحالی را برای هواداران‌مان به ارمغان بیاوریم.”

محسن خلیلی که پس از پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس برابر پیکان افزود: “در این هوا و زمین نامناسب بچه های ما از جان مایه گذاشتند و 3 امتیاز این بازی را با چنگ و دندان به دست آوردند. قطعا این اتفاق به خاطر حمایت همه جانبه هواداران در هفته های گذشته حاصل شده است و اگر این چنین نبود تیم ما با این روند به پیش نمی رفت.”

وی با ابراز خوشحالی از اینکه در طول شش بازی گذشته 4 گل به ثمر رسانده است، خاطرنشان کرد: “هیچ وقت در فوتبال نباید گل ها را به نام زننده گل ثبت کرد، فوتبال یک بازی گروهی است و کسب نتیجه حاصل یک عملکرد تیم است. با این وجود از اینکه زننده یکی از گل های پرسپولیس در این بازی بودم، خوشحالم.”

خلیلی درباره بازی تیم های پرسپولیس و استقلال نیز تاکید کرد: “این بازی حسایت های خاص خود را دارد و تیمی که بتواند با تمرکز کامل به این بازی قدم بگذارد، نتیجه خواهد گرفت.”

وی افزود: “در این بازی می رویم که نوار تساوی های دربی را پاره کنیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. هیچ وقت برای گل زدن قول نداده ام اما همه تلاشم را می کنم که در این بازی گل بزنم و اگر روزی داشته باشم این اتفاق خواهد افتاد.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)