مرجع خبری پرسپولیس: مهاجم پرسپوليس گفت: مطمئناً رنگ دربي قرمز خواهد بود و نمي‌خواهيم ديگر در اين بازي شاهد سريال تساوي‌ها باشيم.

محسن خليلي در مورد پيروزي مقابل پيكان اظهار داشت: بازي بسيار خوبي بود و اميدوارم روند صعودي پرسپوليس با دايي همچنان ادامه داشته باشد. گلي كه در اين بازي به ثمر رساندم مديون پاس مجتبي زارع هستم.


وي ادامه داد: پيكان تيم بسيار خوبي بود و اگر گل سوم را نمي‌زديم، در آن شرايط جوي براي ما خطرناك مي‌شد. من تكميل كننده زحمات بازيكنان بودم و مي‌خواهم دوباره خود را ثابت كنم و با انجام يك بازي خوب در دربي پاسخ حمايت‌هاي هواداران را خواهم داد.

مهاجم پرسپوليس در مورد دربي 68 استقلال و پرسپوليس تاكيد كرد: مطمئناً رنگ اين دربي قرمز خواهد بود و نمي‌خواهيم ديگر در اين بازي شاهد سريال تساوي‌ها باشيم.


وي افزود: استقلال واقعاً تيم خوب و پرمهره‌اي است و پيروزي آنها مقابل ابومسلم زنگ خطري براي ما بود و در حال حاضر آنها در شرايط آرماني به سر مي‌برند.

خليلي عنوان كرد: هميشه براي گلزني فكر مي‌كنم و به دنبال كوچكترين فرصت در زمين براي گلزني هستم. اميدوارم در دربي گل بزنم چون براي هر بازيكني گلزني در اين بازي ارزش زيادي دارد.


وي خاطرنشان كرد: از همه هواداران مي‌خواهم در اين بازي پرسپوليس را حمايت كنند و هر چه قدر ورزشگاه قرمزتر باشد روحيه ما بالاتر خواهد بود. در كنار اينها تيم پرسپوليس هيچ گاه اصول جوانمردانه را ناديده نخواهد گرفت و با تكيه بر بازي جوانمردانه پيروز بازي خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)