مرجع خبری پرسپولیس : رئيس سازمان ليگ برتر فوتبال گفت: از دو تيم پرسپوليس و استقلال انتظار بازي محكم و مردانه‌اي داريم.


عزيز محمدي در پاسخ به سئوالي درباره اينكه چگونه بر خلاف دفعات گذشته قيمت بليت ديدار روز چهارشنبه افزايش پيدا نمي‌كند، اظهار داشت: قصد داشتيم طبق روال قيمت بليت ها را افزايش دهيم اما به دليل پيشنهاد آقاي سعيدلو و تصميمي كه از قبل گرفته بوديم و به دليل دهه فجر از افزايش قيمت بليت صرف نظر كرديم.

در دور رفت هم به دليل هفته دفاع مقدس از اين تصميم منصرف شديم.

 

رئيس سازمان ليگ در خصوص گمانه زني ها مبني بر اينكه دربي 68 نيز با نتيجه تساوي به پايان مي رسد، تصريح كرد: شب گذشته نمونه اي از بازي دو تيم رقيب در ليگ انگلستان انجام شد. همه ديدند دو تيم با وجود رقابت نزديكي كه با هم دارند چقدر محكم و مردانه بازي كردند. ما هم از دو تيم استقلال و پرسپوليس اين انتظار را داريم كه چهارشنبه همين طور بازي كنند.

 

محمدي اضافه كرد:

در بازي ديروز آرسنال و منچستر بازيكني به بازيكن حريف و به داور توهين نكردند. ديديديم كه هيچ اتفاقي نيفتاد و هيچ يك از دو تيم هم بهانه اي براي بردن و پيروزي نياوردند و ونگر و فرگوسن هم با احترام با يكديگر دست دادند.

 

وي در مورد مصاحبه هاي اخير برخي مربيان و مسئولان مبني بر دست هاي پشت پرده و كثيف خواندن فضاي فوتبال به خصوص بعد از بازي صبا و سپاهان عنوان كرد: سازمان ليگ گزارشي از اين قبيل مصاحبه ها را به كميته انضباطي گزارش داده و از اين كميته خواسته اين افراد را براي روشن شدن قضيه احضار كند. قرار است آقاي كربكندي كه در چند روز اخير صحبت از فوتبال كثيف كرده است يكشنبه هفته آينده به كميته انضباطي بيايد و در اين باره توضيح دهد.

 

محمدي تاكيد كرد: قرار است از اين به بعد هر كسي كه راجع به فوتبال كثيف و تباني صحبت مي كند به كميته انضباطي احضار شود و مدرك و سند براي حرف هايش بياورد. نمي شود كه چنين بحث هايي بدون مدرك گفته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)