مرجع خبری پرسپولیس: پيشكسوت باشگاه پرسپوليس گفت: خط حمله پرسپوليس نسبت به استقلال قوي‌تر است و شايد اين مسئله باعث پيروزي سرخ‌پوشان شود.


ابراهيم آشتياني درباره دربي فردا اظهار داشت: مسئله مهمي كه سال‌ها است مردم را ناراحت مي‌كند اين است كه اين بازي با كيفيت پايين برگزار مي‌شود.
وي ادامه داد: وقتي تماشاگران از شهرستان‌هاي مختلف و از شب‌هاي قبل خود را به ورزشگاه مي رسانند تا اين ديدار را تماشا كنند، توقع مي‌رود 2 تيم يك فوتبال تماشاگرپسند را به نمايش بگذارند اما متاسفانه در سال‌هاي اخير اين اتفاق نيفتاده و باعث رنجش خاطر تماشاگران هر 2 تيم شده است.

آشتياني در خصوص اينكه چرا باز‌ي‌هاي 2 تيم طي سال‌هاي گذشته مساوي شده، گفت:



همه فكر مي‌كنند اين مسئله تباني است اما چنين نيست و بيشتر تساوي‌ها به خاطر بعد روحي و رواني بازيكنان دو تيم است. متاسفانه آنقدر به اين بازي حساسيت داده‌اند كه كيفيت باز‌ي‌ها به پايين‌ترين سطح رسيده است. زماني كه ما بازي مي‌كرديم پس از پايان مسابقه بلافاصله 2 تيم به رختكن هم مي‌رفتند و به يكديگر خسته ‌نباشيد مي‌گفتند اما اين روزها چنين مسائلي فراموش شده است. من اعتقاد دارم اگر حتي يك تيم خوب بازي كند، و نتيجه را به حريف واگذار كند طرفدارانش ناراحت نخواهند شد زيرا آنها از بازي تيم‌شان راضي هستند.

وي در خصوص شانس برد هر يك از دو تيم گفت: وقتي دو تيم را با هم قياس مي‌كنم متوجه مي‌شوم همه چيز آنها با هم يكسان است به جز يك مورد. پرسپوليس در خط حمله زور بيشتري نسبت به استقلال دارد و بازيكنان اين تيم انگيزه بيشتري در اين خط نسبت به مهاجمان حريف دارند. همين مسئله ممكن است باعث پيروزي پرسپوليس شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)