کاشانی در جمع بازیکنان پرسپولیس؛ با شکست استقلال، راه صدر نشینی را هموار می کنیم/روز خوبی را برای هواداران رقم زنید

مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: “داربی هم برای ما مثل بقیه بازی هاست. بازی که باید آن را ببریم تا راه صدر نشینی مان هموار شود.”

حبیب کاشانی که شب پیش از داربی در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس در هتل لاله صحبت می کرد، با اشاره به انتظار هواداران از این بازی افزود: “هوادارانی که ساعت ها راه را طی می کنند تا خود را برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی برسانند انتظار یک بازی جسورانه و جذاب را دارند. هواداران پرسپولیس نشان داده اند که در شرایط سخت همراه ما هستند. حالا نوبت ماست که پاسخ وفاداری و محبت آنها را با ارایه یک بازی خوب و جوانمردانه بدهیم.”

وی خطاب به بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد:” فردا روز خوبی را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنید و نشان دهید که پتانسیل های پرسپولیس بسیار بیشتر از آن چیزی است که تا به امروز به نمایش درآمده است.”

کاشانی با تمجید از عملکرد بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در بازی برابر پیکان قزوین، تاکید کرد:” بازی در برابر پیکان قسمت پر لیوان بود. گوشه ای از رفاقت و همدلی شما و برنامه های تاکتیکی کادر فنی شجاع ما بود که این بازی را قربانی داربی نکرد و با جسارت تمام پا به میدان گذاشت و نتیجه ای مطلوب را رقم زد.”

سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود:” با برد در برابر استقلال، راه صدر نشینی را برای خودمان هموار می کنیم و نتیجه ای خوب را در تاریخ بازی های پرسپولیس و استقلال ثبت می کنیم.”

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)