جشن و پايكوبي هواداران پرسپوليس در خيابان‌هاي تهران

هواداران پرسپوليس پس از پيروزي 2 بر يك برابر استقلال به جشن و پايكوبي پرداختند.

تماشاگران پرسپوليس كه از پيروزي تيم‌شان برابر استقلال خوشحال بودند، در خيابان‌هاي تهران به جشن و پايكوبي پرداختند.
هواداراني كه به استاديوم آزادي رفته بودند نيز در راه بازگشت پيروزي تيم‌شان را جشن گرفتند.

خبرنگارانی که نیم ساعت قبل از آغاز بازی خود را به ورزشگاه رساندند، برای ورود به جایگاه ویژه با مشکلات بسیاری مواجه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به جداسازی قسمت ورود خبرنگاران و مهمانان ویژه، از نیم ساعت قبل از آغاز مسابقه و در شرایطی که جایگاه ویژه ورزشگاه پر شده بود ماموران نیروی انتظامی در ورود به این قسمت را بستند.

به همین دلیل خبرنگاران و کسانی که بلیت های VIP داشتند برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه شدند. البته با همکاری یکی از مسئولین بلند پایه نیروی انتظامی مستقر در ورزشگاه ، پس از 20 دقیقه معطلی و مشکلات بسیاری که برای خبرنگاران بوجود آمد آنان مجوز ورود به جایگاه را به دست آوردند. در این بین نادر دست نشان سرمربی تیم نساجی مازندران که بلیت حضور در جایگاه ویژه را داشت پس از مواجه شدن با این مشکلات ترجیح داد به قسمت های دیگر برود تا این دیدار را از نزدیک نگاه کند.

* در حالی که رئیس سازمان لیگ دقایقی پیش از آغاز مسابقه در گفتگویی با صراحت اعلام کرد: تیم های ویژه ای جهت مبارزه با فروش بلیت  به صورت بازار سیاه در خارج ورزشگاه ایجاد شده اما باز هم شاهد فروش بلیت توسط دلالان بودیم. در این بین با توجه به کثرت بلیت های موجود در دست دلالان و قیمت های بالایی که آنها می گفتند مردم از خریدن بلیت ها امتناع می کردند. این وضعیت باعث شد تعدادی از آنان حاضر شوند بلیت ها را به همان قیمت خرید به مردم بفروشند.

* تماشاگران استقلال در اکثر دقایق نیمه اول خصوصا پس از به ثمر رسیدن  گل برتری خود به شدت علیه علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شعار می دادند. این شعارها با اعتراضات علی دایی و عملکرد داور در برخی صحنه ها بیشتر و بیشتر می شد.

پرسپوليس در دربي 68 موفق شد با نتيجه 2 بر يك استقلال را شكست دهد.
هواداران پرسپوليس كه پس از اين پيروزي با جشن و پايكوبي قصد ترك ورزشگاه راداشتند در محوطه داخلي ورزشگاه با هواداران استقلال روبرو شدند كه اين رويارويي به درگيري فيزيكي ختم شد. تعدادي از هواداران استقلال كه از اين شكست ناراحت شده بودند به سمت هواداران پرسپوليس حمله كرده و درگيري جدي شد. تعدادي از درگير شوندگان چاقو در دست داشتند. همين موضوع باعث شد كه ماموران حراست و يگان ويژه كه مسئوليت امنيت كنار زمين را داشتند به يكباره به بيرون آمده و از شدت درگيري‌ها جلوگيري كنند.
در اين درگيري چند هوادار دستگير شد.

*هواداران استقلال با شعار ” مديرعامل دروغگو نمي‌خواهيم ” عليه واعظ آشتياني شعار دادند.

عليرضا حقيقي پس از پايان بازي از جايگاه ويژه بالا رفت و در بين هواداران استقلال قرار گرفت. هواداران استقلال كه از باخت ناراحت بودند با دروازه‌بان پرسپوليس درگيري فيزيكي پيدا كردند در همين حين يكي از مامورين حراست از حقيقي خواست جايگاه را ترك كند اما حقيقي به جاي توجه به حرف اين مامور با مشت به صورت وي كوبيد.

* واعظ آشتياني در حالي كه هنوز به پايان بازي باقي مانده بود پس از به ثمر رسيدن گل دوم پرسپوليس ورزشگاه آزادي را ترك كرد.

* هواداران استقلال كه از باخت مقابل پرسپوليس ناراحت بودند هنوز بازي به پايان نرسيده بود كه سنگ‌هاي بزرگي را به سمت چمن پرتاب كردند.

* پس از پايان بازي علي دايي كه به شدت از پيروزي پرسپوليس خوشحال بود، گريه كرد.

* پس از پايان بازي يكي از هواداران پرسپوليس قصد داشت به سمت علي دايي برود اما ماموران نيروي انتظامي مانع از رسيدن اين هوادار به علي دايي شد.

*هواداران استقلال به شدت عليه مرفاوي و آشتياني شعار دادند.

هواداران استقلال كه از باخت مقابل پرسپوليس ناراحت بودند پس از پايان بازي با سردادن شعار عليه مرفاوي و واعظ آشتياني اعتراض خود را نشان دادند و امير قلعه‌نويي را به شدت تشويق كردند. استقلالي‌ها مي‌گفتند: دواي درد آبي، رفتن آشتياني.
آنها سپاهان را هم تشويق كردند.
از سوي ديگر هواداران پرسپوليس كه به شدت از اين پيروزي خوشحال بودند حاضر به ترك ورزشگاه نبودند. آنها پس از به ثمر رسيدن گل پرسپوليس به شدت علي دايي را تشويق كردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)