مرجع خبری پرسپولیس: صمد مرفاوی باری دیگر بعد از شکست تیمش کنترلش را از دست داد و در سالن کنفرانس مطبوعاتی خارج از شان یک سرمربی سخن گفت.


مربی استقلال که به خاطر باخت دربی عصبی به نظر می رسید درحالی که در پایان بازی به شدت از سوی جمعیت حاضر در ورزشگاه مورد انتقاد قرار گرفت، درآخر بازی سعی کرد تا داور را سبب شکست  تیمش معرفی کند.او در بخشی از حرفهایش گفت:«من برد را به پرسپولیس تبریک می گویم اما می خواهم بگویم داور مسابقه در حد این بازی نبود. الان می نشینند و می گویند صحنه های بازی حساس نبود اما او بعد از گل ما روند قضاوتش را عوض کرد. هرچه هم که کارشناسان بگویند ،

 

من که مربی هستم و روی نیمکت نشستم بهتر صحنه ها را می فهمم. این داور نمی خواهم بگویم عمدا علیه ما قضاوت کرد اما می گویم در اندازه های داربی به این بزرگی نبود. »


این توجیه مرفاوی با این سوال مواجه شد:« مهاجمان و بازیکنان تان چطور؟ آنها در حد و اندازه های بردن داربی بودند؟» که در پاسخ ، صمد مرفاوی کنترلش را از دست داد و خارج از ادبیات قابل انتظار از یک سرمربی ، پاسخ داد:« شما نمی خواهد با این حرف ها و سوال ها ، بحث مشکل داوری را لوث کنید.

من درباره مسائل فنی هم حرف می زنم. این سوالات چرت و پرت را نپرسید. بله من باخته ام ، به پرسپولیس تبریک می گویم و می گویم داوری در اندازه های داربی نبود. با این شکل سوال نمی خواهد حرفهای مرا مسخره کنید. شما با من مشکل دارید. همیشه از این سوال ها می پرسید که جو را به هم بریزید.»


او البته دقایقی بعد از بازی خوب بازیکنانش سخن گفت و تاکید داشت که تیمش را در بازی های آینده جمع می کند و البته درباره تماشاگران خشمگین که استعفایش را تقاضا می کردند ، گفت:« من از آنها ناراحت ترم. آنها اید درک کنند بعضی وقت ها اتفاقاتی در فوتبال می افتد که خیلی خوشایند نیست!»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)