از زماني كه دايي آمده با برنامه كار مي‌كنيم

مرجع خبری پرسپولیس : بازيكن پرسپوليس گفت: موفقيت در جام حذفي براي ما اهميت زيادي دارد و پله ترقي ما به آسيا است.


عادل كلاه كج درباره ديدار جام حذفي مقابل ايران جوان بوشهر عنوان كرد: پيروزي در دربي را فراموش كرديم و در حال حاضر مي‌خواهيم تنها به جام حذفي فكر كنيم تا با موفقيت در اين جام بتوانيم به ليگ قهرمانان آسيا برسيم.
وي افزود: بازي سختي مقابل ايران جوان داريم چون تمام تيم‌ها در جام حذفي با انگيزه ظاهر مي‌شوند و مي‌توانند براي ما دردسرساز شوند.

كلاه كج تاكيد كرد: در حال حاضر در شرايط خوبي قرار داريم. در آرامش كامل هستيم و بازيكنان دچار غرور نيستند. مي‌خواهيم به ديدار نهايي جام حذفي صعود ‌كنيم و منتظر رقيب خود در فينال باشيم.


وي درباره شرايط پرسپوليس عنوان كرد:


از زماني كه دايي به پرسپوليس آمده نظم و انضباط در تيم حاكم شده است. بدون برنامه كار نمي‌كنيم و حتي بازيكنان مي‌دانند كه در هفته‌هاي آينده چه تمريناتي بايد انجام دهند.

بازيكن پرسپوليس گفت: با پيروزي مقابل ايران جوان به مرحله بعد جام حذفي صعود خواهيم كرد و پاسخ محبت‌هاي كادر فني و هواداران را خواهيم داد. اميدوارم با موفقيت در جام حذفي به ديدار نهايي صعود كنيم و بتوانيم سهميه آسيا را كسب كنيم.
كلاه‌كج در مورد مسائل مطرح شده درباره درگيري با آرفي عنوان كرد: با آرفي هيچ درگيري نداشتم و رابطه كاملأ خوبي با هم داريم. نمي‌دانم اين صحبت‌ها از كجا و توسط چه كساني مطرح مي‌شود چون من از كسي ترسي ندارم كه دروغ بگويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)