مرجع خبری پرسپولیس : كاروان تيم فوتبال پرسپوليس که با پرواز  ساعت 19:30 از فرودگاه مهرآباد عازم بوشهر شده بود ساعت 21 وارد فرودگاه بوشهر شد.


سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس كه به دليل ماندن در ترافيك سنگين تهران، در دقايق پاياني به فرودگاه مهرآباد رسيده بود، پشت گيت فرودگاه ماند و اجازه سوار شدن به هواپيما را نيافت.

ترافيك سنگين مسير منتهي به فرودگاه مهرآباد تهران باعث شد علي دايي در آخرين لحظات به فرودگاه مهرآباد برسد با اين وجود و در حالي كه هواپيما هنوز در حال مسافرگيري بود،‌ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس  با نظر مخالف مسوولان مربوطه در فرودگاه مهرآباد اجازه ملحق شدن به كاروان تيم پرسپوليس را نيافت و از پرواز جا ماند. دايي فردا صبح (سه شنبه) با اولين پرواز عازم بوشهر مي شود تا به جمع بازيكنان و كادر فني پرسپوليس بپيوندد. 


كاروان تيم فوتبال پرسپوليس پس از وارد شدن به شهر بوشهر، براي صرف شام بلافاصله عازم رستوران و سفره خانه سنتي قوام بوشهر شدند.

پرسپوليسي ها كه ساعت 21 امشب (دوشنبه شب) وارد شهر بوشهر شده بودند با اسكورت دو دستگاه خودرو نيروي انتظامي،‌ به يكي از رستوران هاي بوشهر رفتند تا شام را در آنجا صرف كنند. پرسپوليسي ها پس از صرف شام عازم هتل دلوار بوشهر شدند.

هتل دلوار بوشهر در اين سفر، ميزبان تيم فوتبال پرسپوليس است.


مديرعامل باشگاه ايران جوان بوشهر در رستوران قوام به استقبال پرسپوليسي ها آمد و با حبيب كاشاني ديدار كرد.

سيامك احمدي مديرعامل تيم فوتبال ايران جوان و عضو شوراي شهر بوشهر پس از ورود تيم فوتبال پرسپوليس به شهر بوشهر به استقبال اين تيم آمد و با حبيب كاشاني ديدار و گفت و گو كرد.

 

تيم هاي فوتبال پرسپوليس و ايران جوان بوشهر فردا (سه شنبه) از ساعت 14:30 در جريان مسابقات جام حذفي فوتبال كشور به مصاف يكديگر مي روند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)