دایی به اهداف خود در آسیا هم می‌رسد

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم پرسپولیس گفت: هدف ما، قهرمانی در جام حذفی است و برای رسیدن به این هدف، بازی‌های سختی را پیش رو داریم. اما با انگیزه‌ای که در بازیکنانمان وجود دارد و برنامه‌های کادر فنی می‌توانیم با دقت بیشتر به این هدف برسیم.

کریم باقری، زننده گل اول تیم پرسپولیس در برابر ایران جوان بوشهر پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: ایرانجوان تیم بسیار خوبی بود و برای رویارویی با ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودند و در نیمه اول هم موفق بودند اما پرسپولیس در نهایت به هدف خود رسید و برنده این دیدار شد.

وی تصریح کرد: پیش از بازی جوی درست شده بود که گویا قرار است، ما در بوشهر دوباره به مشکل بخوریم، اما هر بازی شرایط خاص خود را دارد و بازی با شاهین هم اتفاقی بود که تکرار نشدنی بود.

باقری درباره اظهارات، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی که هدف خود را قهرمانی در پرسپولیس در آسیا عنوان کرده بود، گفت: مسلما با تمرین و برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانیم به این هدف برسیم. علی دایی همان هدف را برای خود قرار داده و من فکر می‌کنم با وجود یک برنامه‌ریزی مناسب این هدف دستیافتنی است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)