مرجع خبری پرسپولیس: دیروز بحث حضور عمادرضا در پرسپولیس به طرز عجیبی در محافل ورزشی به گوش می رسید به طوری که تعدادی از روزنامه های ورزشی مدعی حضور این مهاجم عراقی در پرسپولیس برای فصل بعد شدند.

 

به گزارش مرجع خبری احتمالا شایعه پرسپولیسی شدن عمادرضا به خاطر مدیربرنامه‏های مشترک او با هوارمحمد هافبک عراقی پرسپولیس است و این شایعات از آنجا نشأت می گیرد اما تمام این اخبار در خصوص پیوستن عمادرضا به پرسپولیس در حد شایعه است.


این طور که به نظر می آید عماد رضا از حضور در اصفهان راضی است و رابطه خوبی با امیرقلعه نویی دارد و از آن مهم تر او در سپاهان در ایده آل ترین شرایط از نظر دریافتی مالی قرار دارد.


اما بحث دیگر در خصوص فرزند این بازیکن است که به سن 7 سالگی رسیده و باید برای شروع دوران تحصیلی‏اش به مدرسه عراقی‏ها در تهران مراجعه کند و همین عامل سبب به وجود آمدن شایعه تهرانی شدن عماد رضا شده است. برای رفع این مساله هم مسئولان سپاهان به مهاحم گلزن خود قول استخدام بهترین معلمان عراقی را داده اند تا خیال او را راحت کنند.


پرسپولیس در زمان مدیریت محمدحسن انصاری فرد هم به شدت به دنبال آوردن این بازیکن به ایران بود که در نهایت به دلیل وجود موانعی موفق نشد اما چند ماه بعد این بازیکن با سپاهان قرارداد بست. حالا و با درخشش هوارملامحمد در تیم پرسپولیس و حضور احتمالی پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال آینده احتمال همبازی شدن این دو بازیکن عراقی در تیم تهرانی کم نیست.

 

انتهای گزارش اختصاصی/امانت داری- استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)