حبیب کاشانی: علاقمند به ادامه همکاری با عابدزاده بوده و هستیم
مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: این باشگاه همچنان تمایل به همکاری با احمدرضا عابدزاده دارد و حتی پذیرش مسئولیت تیم‌های پایه باشگاه به وی پیشنهاد شده است.

حبیب کاشانی، سرپرست باشگاه پرسپولیس با طرح این موضوع افزود: زمانی فردی را به عنوان سرمربی تیم انتخاب می‌کنیم باید او را پشتیبانی کرده و به او در انتخاب کادر فنی مورد نظر خود، اختیار کامل بدهیم. آقای دایی نیز این اختیار را داشت و انتخاب ایشان برای مربی دروازه بان‌ها، آقای یحیوی بود. اما این به معنای قطع همکاری باشگاه پرسپولیس با آقای عابدزاده نبوده و نیست.

وی در ادامه افزود:
ما برای آقای عابدزاده احترام زیادی قائلیم. ایشان زحمات زیادی برای باشگاه پرسپولیس کشیده و حتی سلامتی‌شان را برای این باشگاه گذاشته است. در این مسئله شکی نیست و در حال حاضر هم ما به قراردادی که ایشان با باشگاه دارند پایبندیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس که در برنامه ورزش و مردم این مطالب را عنوان می کرد، همچنین خاطر نشان کرد:
قرارداد آقای عابدزاده در زمان مدیریت قبلی منعقد شده است و بنده دخالتی در آن نداشتم. در قرارداد آقای عابدزاده که با دستمزد 400 میلیون تومان برای 2 سال منعقد شده، آمده است ایشان به عنوان مربی در تمامی رده‌های سنی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد، نه به عنوان مربی دروازه‌بان‌های تیم بزرگسالان. بنابراین وقتی آقای دایی براساس سلیقه خود، از آقای یحیوی برای مربی دروازه بان‌ها دعوت به همکاری کرد، ما از آقای عابدزاده خواستیم بدون توجه به این مسئله و براساس قراردادشان با باشگاه ادامه همکاری بدهد.

وی خاطر نشان کرد: به آقای عابدزاده پیشنهاد پذیرفتن مسئولیت آکادمی فوتبال پرسپولیس را دادیم. همچنین مسئولیت کلیه تیم‌های پایه و مجموعه ورزشی درفشی‌فر و یا آموزش جوانان و نوجوانان در رده‌های مختلف سنی که نیازمند آموزش رسمی و کسب تجربه هستند، از دیگر پیشنهادات باشگاه به ایشان بود تا به هر ترتیب که علاقه‌مند است با باشگاه و در چارچوب قراردادشان ادامه همکاری بدهد تا ما نیز بتوانیم براساس مفاد قرارداد و بر اساس این همکاری، مبالغ مورد نظر را به ایشان پرداخت کنیم.

کاشانی ادامه داد: آقای عابدزاده هنوز این مسئله را قبول نکرده و به ما پاسخی نداده است. ایشان در این باره البته به آقای سعیدلو، سجادی و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هم مراجعه کرده است اما باید بگویم در خصوص ادامه همکاری باشگاه با ایشان در چارچوب قراردادشان مشکلی وجود ندارد و حتما تابع قانون خواهیم بود. باشگاه پرسپولیس علاقمند است بتواند کماکان از تجربیات ایشان در جایگاهی مناسب استفاده کند و به این ترتیب بتوانیم به تعهدات فی ما بین، عمل کنیم. در قرارداد آقای عابدزاده آمده است ماهی 2 میلیون تومان حق مسکن نیز باید به ایشان پرداخت شود که مبلغی بالغ بر 40 میلیون تومان می‌شود که در صورت ادامه همکاری بر اساس مفاد قرارداد، ما به تمامی این تعهدات عمل خواهیم کرد.

حبیب کاشانی درباره اینکه چرا با کرانچار فسخ قرارداد شد ولی با احمدرضا عابدزاده فسخ نمی‌شود، گفت: باشگاه پرسپولیس با آقای کرانچار به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان قرارداد امضا کرده بود و وقتی به این نتیجه رسیدیم که باید تغییراتی در کادر فنی صورت بگیرد باید با ایشان فسخ قرارداد می شد. با این وجود و در حالی که پنج ماه از قرارداد ایشان باقی مانده بود و بر اساس جزئیات قراردادشان مبلغی در حدود 230 هزار دلار از باشگاه طلب داشتند با دریافت 50 هزار دلار قراردادشان را فسخ کرده و از پرسپولیس جدا شدند.

وی تصریح کرد:
اما برای مثال قرارداد ایکوویچ (دستیار کرانچار در پرسپولیس) به گونه‌ای بود که از ایشان نیز خواستیم به همکاری خود با باشگاه ادامه دهند که ایشان با بیان اینکه به لحاظ اخلاقی نمی توانند بعد از آقای کرانچار در پرسپولیس بمانند بدون دریافت هیچ گونه وجهی اضافه تر از آنچه تا آن زمان براساس قراردادش دریافت کرده بود، با باشگاه قطع همکاری کرده و با دریافت رضایتنامه، ایران را ترک کردند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت‌های خود، به وضعیت تیم فوتسال و قرارداد بابک معصومی نیز اشاره کرد و گفت:
آقای معصومی پس از پشت سر گذاشتن یک دوره بیماری سخت، برای همکاری با باشگاه پرسپولیس، مجددا به عرصه فوتسال برگشتند و با قراردادی یکساله با مبلغ تنها 15 میلیون تومان با باشگاه همکاری می کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)