مرجع خبری پرسپولیس : مدافع جوان اما با تجربه پرسپوليس كه به خاطر درگيري با عليرضا حقيقي با يك جلسه محروميت مواجه شد و به همين دليل بازي با ايران جوان بوشهر را در چارچوب رقابت‌هاي حذفي از دست داد. وی د راین مورد که آیا در بازی مقابل مقاومت به میدان خواهد رفت یا نه با تردید صحبت می کند. شيث رضايي گفت‌وگوي كوتاهي  داشت كه مي‌خوانيد.

محروميت‌ات چطور گذشت؟
خوشحالم كه با برد پرسپوليس تمام شد. بچه‌ها ما اولين گام را در جام حذفي محكم برداشتند.


غيبت تو به چشم آمد؟

اصلا. مهم برد پرسپوليس بود كه حاصل شد. بودن يا نبودن من يا هر بازيكن ديگري مهم نيست مهم حس روند رو به رشد پرسپوليس بود كه در بوشهر ادامه پيدا كرد. خط دفاعي ما هم عملكرد بسيار خوبي داشت من اين برد را به تك تك بچه‌ها تبريك مي‌گويم.


به نظر مي‌رسد دلخوري كوچكي بين تو و كريم باقري ايجاد شده.درست است؟

دلخوري‌اي وجود ندارد.


اما فاصله شما در تمرينات پرسپوليس كاملا مشهود است.
امروز كريم باقري در تمرين نبود. شايد به همين دليل احساس كرديد كه فاصله بين ما زياد است.

منظور ما تمرينات قبلي است. از بعد از ديدار دربي و صحبت‌هايي كه كريم باقري در برنامه نود داشت، كاملا مشخص بود كه ارتباط شما دو نفر  چندان مثل سابق نيست.

به نظر مي‌رسد خيلي دقت مي‌كنيد و طبيعي است كه دنبال سوژه مي‌گرديد. مشكلي بين من و آقا كريم وجود ندارد كه اگر هم داشت ترجيح مي‌دهيم اين مسأله را بين خودمان حل كنيم نه در رسانه‌ها.


استقلال هم كه با 13 گل به پيروزي رسيد.

به آنها تبريك مي‌گويم. به هر حال آنها بايد بحراني را كه بعد از شكست مقابل ما تجربه كردند را به گونه‌اي فراموش مي‌كردند. حالا هم زدن 13 گل به يك تيم ناشناخته قطعاً بهانه‌ خوبي براي رهايي از غم شكست مقابل پرسپوليس خواهد بود استقلالي‌ها شكست بدي را مقابل ما متحمل شدند شكستي را كه اگر با بدشانسي ما توأم نبود مي‌توانست سنگين‌تر باشد. حال آنها براي رسيدن به شرايط گذشته راه سختي را دارند. فكر هم نمي‌كنم كه زدن 13 گل به چنين تيم‌هايي چندان به آنها كمك كند.


در بازي بعد مقابل مقاومت سپاسي به ميدان خواهي رفت؟

اين ديگر به نظر علي دايي مربوط مي‌شود. اما من آماده‌ام و مشكلي برا
ي همراهي پرسپوليس ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)