مرجع خبری پرسپولیس: مديرعامل سابق باشگاه ذوب آهن اصفهان كه اين روزها صحبت هايي مبني بر حضور وي در پرسپوليس به عنوان مدير عامل شنيده مي شود،گفت: با كمك مشاوران ، تيمي قدرتمند و گردن كلفت در آسيا مي سازم.

سعيد آذري گفت: هنوز هيچ صحبتي با من براي حضور در پرسپوليس نشده است ، اما با توجه به سابقه اي كه در ورزش دارم از اين موضوع استقبال مي كنم .

وی افزود: به نظر من بين المللي بودن پرسپوليس اثبات شده است و اگر شرايط ايده آلي كه مدنظر دارم اجرا شود با كمك مشاوران ، پرسپوليس را به يك تيم قدرتمند و گردن كلفت در  سطح آسيا مي كنم.

وي ادامه داد: هم اكنون پرسپوليس با حضور حبيب كاشاني در مسير خوبي قرار دارد، البته در سه تا چهار سال گذشته تيم پرسپوليس نتايجي كه موردنظر هواداران بود را نگرفته است و پس از قهرماني كه با حضور حبيب كاشاني به دست آورد، ديگر عنوان قابل قبولي نداشته است.

آذري که پس از کارنامه موفق در باشگاه ذوب آهن از این مجموعه کنار گذاشته شد تصريح كرد: برخي اعتقاد دارند ، كار كردن در پرسپوليس سخت است ، اما به نظر من ارتقاء ذوب آهن كه يك باشگاه مظلوم شهرستاني بود خيلي سخت به نظر مي رسيد.

وی گفت: البته مردم انتظارات زيادي از پرسپوليس دارند، هواداران فوتبال مهم هستند و دوست دارند پرسپوليس قدرتمند را ببينند.

مديرعامل  سابق باشگاه  ذوب آهن اصفهان گفت:  به هيچ كس هيچ قولي نمي دهم و اگر شرايط  ايده آل مرا فراهم نكنند ، حاضرم صد سال در خانه بنشينم و هيچ پيشنهادي را قبول نکنم زیرا حاضر نيستم آبروي ورزشي خود را به خطر بياندازم.

وی اظهار داشت: اگر شرايط فراهم باشد با برنامه هايي كه مدنظر دارم و با كمك مشاوران تلاش مي كنم پرسپوليس قدرتمندي بسازم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)