مرجع خبری پرسپولیس : تمرين از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه شركت واحد آغاز شد و بازيكنان به گرم كردن به مدت 15 دقيقه زير نظر مولايي و تمرينات ويژه بدون توپ زير نظر دايي به مدت 35 دقيقه پرداختند.
در اين تمرين بازيكنان در دو صف منظم به دور زمين مي‌دويدند و با فريادهاي دايي به حركات‌هاي سرعتي مي‌پرداختند.
در مرحله بعدي پرسپوليسي‌ها به دستور دايي به دو قسمت تقسيم شدند و تعدادي از بازيكنان زير نظر دايي به سانتر از جناحين و ضربه به گل و فوتبال با دروازه هندبالي پرداختند و گروه دوم نيز زير نظر عبدي به مرور كارهاي تاكتيكي و تنظيم ساختار دفاعي به هنگام حمله حريف پرداختند.
* در تمرين امروز محمد پروين به دليل مصدوميت تنها با لباس شخصي نظاره‌گر بود. اين بازيكن از پاي چپ خود MRI گرفت و قرار است فردا بعدازظهر جواب عكس خود را بگيرد.
* عليرضا حقيقي غايب بود.
*50 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند و بشدت از مديريت كاشاني و دايي تمجيد كردند.
* 2 هوادار نابينا نيز در محل تمرين حاضر شدند و به گرمي از سوي اعضاي تيم مورد استقبال قرار گرفتند.
* دايي در ابتداي تمرين به مدت 10 دقيقه با بازيكنان صحبت كرد.
* معمارزاده و ناهيجي پس از 10 دقيقه شركت در تمرينات اختصاصي زير نظر يحيوي تمرينات خود را ادامه دادند و سپس پس از 50 دقيقه كه از زمان تمرين مي‌گذشت مجددا در تمرينات توپي دايي شركت كردند.
* كريم باقري در تمرين امروز عصاي دست دايي بود. داي بارها به بازيكنان تذكر داد كه همپا با كريم باقري تمرين كنند و نظم و انضباط را رعايت كنند.
* با دستور دايي، شيث رضايي و كريم باقري در حاشيه تمرين امروز با يكديگر بارها رودررو شدند و صحنه‌هاي جالبي از جديت اين دو بازيكن و برخورد متعادل به نمايش در آمده بود.
* دايي در انتهاي تمرين امروز با ضربات ايستگايي به سمت دروازه، معمارزاده را مورد آزمايش قرار داده بود. سرمربي پرسپوليس همچنين خودش در حين تمرين امروز براي بازيكنان سانتر مي‌كرد تا آنها توپ را به گل تبديل كنند.
* برخي از بازيكنان كه با احتياط تمرين مي‌كردند با انتقادهايي از سوي دايي مواجه شدند. او با فرياد‌هاي بلند اعلام كرد كه بازيكنان نگران كثيف شدن لباس‌هاي ورزشي خود نباشند و با جديت تمرين كنند. بازيكناني كه بي‌دقت به سمت دروازه ضربه مي‌زدند نيز مورد انتقاد دايي قرار مي‌گرفتند.
* با توجه به تمرينات پر انگيزه دايي جدال عليرضا محمد و جلال اكبري در جناح راست سوژه اصلي تمرين پرسپوليسي‌ها بود.
* حسين عبدي به عادل كلاه‌كج تذكري جدي داد تا در حين تمرين از صحبت‌هاي بي‌مورد خودداري كند.
* زرينه پزشك پرسپوليس براي آمادگي بيشتر به مدت 70 دقيقه تمرينات ويژه بدنسازي انجام داد.
* 25 توپ جديد در تمرين امروز به بازيكنان داده شد كه بازيكنان از اين توپ‌ها رضايت كامل داشتند.
* در 20 دقيقه پايان تمرين بازيكنان به 4 قسمت تقسيم شدند و به فوتبال دستگرمي در نيمه زمين پرداختند. كريم باقري و ميثم بائو بهترين بازيكنان فوتبال 4 جانبه بودند كه مورد تقدير دايي قرار گرفتند.
* تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح فردا پيگيري خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)