مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس در واكنش به شايعه اختلاف با شيث رضايي گفت: با هيچ‌كس مشكل ندارم و كار خودم را انجام مي‌دهم.

كريم باقري تصريح كرد: به مديريت كاشاني اطمينان و اعتقاد دارم. گفته بودم اگر كاشاني بيايد پرسپوليس دچار تحول خواهد شد. خوشحالم كه صحبت‌هايم درست بود و در حال حاضر با حضور كاشاني بار ديگر شاهد رشد و شكوفايي پرسپوليس هستيم.
باقري در مورد خراب كردن پنالتي مقابل تيم ايران‌جوان بوشهر در جام حذفي عنوان داشت: پنالتي را خلاف جهت حركت دروازه‌بان زدم اما شانس با من يار نبود و تيرك دروازه مانع به ثمر رسيدن گل شد.


كاپيتان پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه تا چه زماني به دنبال گل‌زني است گفت: تا هر زمان كه در فوتبال هستم به گلزني فكر خواهم كرد چون گلزني را دوست دارم و فكر مي‌كنم هر گل روحيه من را بالا خواهد برد.

وي درباره بازي مقابل ايران‌جوان بوشهر اظهار داشت: اين تيم خوب ظاهر شد اما نتوانست ما را غافلگير كند چون ما تجربه حضور در جام حذفي را داريم و با كنترل بازي توانستيم به خوبي خواسته‌هايمان را در زمين پياده كنيم.
باقري در مورد وجود برخي مشكلات با شيث رضايي عنوان كرد: من در پرسپوليس با هيچ كس مشكل ندارم و كار خودم را انجام مي‌دهم.
كاپيتان پرسپوليس بازي روز جمعه مقابل مقاومت سپاسي شيراز را سخت دانست و به فارس گفت: تمام بازي‌ها تا پايان فصل دشوار است. مقاومت هم تيمي دست و پا بسته نخواهد بود و ما قطعاً به دنبال پيروزي در تمام ديدارهايمان هستيم تا حداقل در يك جام قهرمان شويم و در آسيا حضور يابيم.
وي درباره مدت قراردادش با پرسپوليس اظهار داشت: تا پايان فصل در خدمت پرسپوليس هستم و با اين تيم قرارداد دارم و اگر من را خواستند در ادامه نيز با اين تيم خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)