مرجع خبری پرسپولیس : سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: علي دايي اين پتانسيل را دارد كه بتواند خواسته‌هاي ما را برآورده كند و به همين دليل قهرماني در جام حذفي را دور از دسترس نمي‌بينم.

حبيب كاشاني در خصوص مسابقات جام حذفي اظهار داشت: جام حذفي جاي هيچ‌گونه اشتباهي نيست و كادر فني و بازيكنان تيم به اين موضوع آگاه هستند. برابر ايران‌جوان بازي سختي داشتيم. با توجه به اينكه جام حذفي جام شگفتي‌هاست، دايي با تمام قوا تيم را روانه ميدان كرد و پيروزي لذت‌بخشي كسب كرديم.
وي تاكيد كرد: با توجه به نتايجي كه در نيم فصل اول رقابت‌هاي ليگ برتر كسب كرديم تصميم گرفتيم از علي دايي در تيم استفاده كنيم و تلاش مي‌كنيم با قهرماني در جام حذفي و حضور قدرتمند در ليگ برتر دل هواداران پرسپوليس را شاد كنيم. علي دايي چنين پتانسيلي دارد كه بتواند خواسته‌هاي ما را برآورده كند.

سرپرست باشگاه پرسپوليس ادامه داد: تيم در بهترين شرايط قرار دارد و با تلاش بازيكنان و كادر فني، قهرماني در جام حذفي را دور از دسترس نمي‌بينم.
وي با اسطوره خواندن كريم باقري خاطرنشان كرد: پرسپوليس هميشه بازيكنان بزرگي را به فوتبال ايران معرفي كرده و كريم باقري نيز از آن جمله است. باقري اسطوره فوتبال ايران است و كارنامه‌اش براي همه مشخص است. غيرت و تعصب كريم مثال‌زدني است.


كاشاني افزود: باقري با گلزني‌هاي خود نشان داد كه برخي مواقع تجربه مي‌تواند جاي جواني را بگيرد. افتخار مي‌كنيم چنين بازيكني در تيم پرسپوليس حضور دارد و تا هر زماني كه خود كريم صلاح بداند در خدمت او خواهيم بود.
وي در مورد بي‌احترامي‌هاي هواداران در ورزشگاه عنوان كرد: افراد اندكي در ورزشگاه به چنين شعارهايي مي‌پردازند و با توجه به فرهنگ بالاي تماشاگران اميدوارم چنين مسائلي در فوتبال ايران برطرف شود و بازيكنان بتوانند با خيال راحت در زمين بازي كنند.
كاشاني در خصوص احمدرضا عابدزاده گفت: عابدزاده از جنس پرسپوليس است و همان‌طور كه قبلاً اعلام كردم اميدوارم مسئله وي به كميته انضباطي كشيده نشود. البته مي‌دانم وي اقداماتي انجام داده است. در هر حال به دنبال برطرف كردن سوءتفاهم‌ها و برقراري تعامل دوطرفه هستيم.
وي يادآور شد: قرارداد عابدزاده 2 ساله به ارزش 400 ميليون تومان و پرداخت ماهانه 2 ميليون بابت كرايه خانه بود. البته قرارداد او در زمان مديريت قبلي بسته شده بود. قرارداد او همچون ايكوويچ است، يعني هر زماني كه قطع همكاري كنيم نيازي به پرداخت پول نيست.
سرپرست باشگاه پرسپوليس گفت: به عابدزاده 4 پست را پيشنهاد داديم، اما وي هيچ‌كدام از آنها را نپذيرفت. برخي افراد به دنبال ضربه زدن به پرسپوليس هستند و اميدوارم عابدزاده تحت تأثير آنها قرار نگيرد و اين موضوع به خوبي پايان يابد.
كاشاني خاطرنشان كرد: همه به نحوه مديريت من آگاه هستند. به حرف و حديث‌ها توجه‌اي ندارم و فقط كار خود را دنبال مي‌كنم. مسائل جانبي به تيم ضربه مي‌زند.
وي درباره ديدار روز جمعه 30 بهمن برابر مقاومت سپاسي در هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر خاطرنشان كرد: مقاومت تيم جوان و جوياي‌نامي است و بازي سختي برابر اين تيم خواهيم داشت. امتيازهاي خارج از خانه اهميت زيادي دارد و اميدوارم با كسب اين امتيازها براي
تيم‌هاي بالاي جدول دردسرساز شويم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)