دايي: درباره بازگشت كريمي و مهدوي‌كيا آخر فصل تصميم مي‌گيريم

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي پرسپوليس گفت: با توجه به شرايط كنوني و ديدار حساس برابر استيل‌آذين درباره بازگشت كريمي و مهدوي‌كيا در پايان فصل تصميم خواهيم كرد.


علي دايي در مورد شرايط پرسپوليس در آستانه ديدار روز جمعه با مقاومت سپاسي اظهار داشت: به سختي در حال تمرين كردن هستيم تا مزد زحماتمان را بگيريم. در تمرينات برنامه‌اي طراحي كردم كه مي‌گويند اين برنامه را از بايرن مونيخ گرفتم اما اين نحوه تمرين در ذهن من بوده است و با طراحي دقيق آن شادابي و نشاط را در چهره بازيكنان مشاهده مي‌كنيم.

وي با بيان اينكه توانسته‌ام در تمرينات به اهدافم برسم و بازيكنان از لحاظ روحي و رواني در بهترين شرايط قرار دارند، افزود: اگر بازيكنان نخواهند؛ هيچ گاه موفق نمي‌شوند اما چون خودشان فعل خواستن را صرف كرده‌اند و به تمرين علاقه فراواني نشان داده‌اند مي‌توان اين انگيزه را در بين آنها به خوبي مشاهده كرد. البته تاكيد مي‌كنم همه چيز در حد خودش پيش مي‌رود و هيچ گاه اجازه نمي‌دهم كسي بيشتر از حدش حركت كند.


دايي در مورد تيم مقاومت سپاسي گفت: فيلم بازي اين تيم را شب گذشته آناليز كرده‌ام و مي‌دانم بايد از تيمي مثل مقاومت ترسيد زيرا آنها در خط حمله خوب هستند و هافبك‌هاي دونده‌اي دارند.

سرمربي پرسپوليس تاكيد كرد: علي‌رغم اينكه مي‌دانم بايد از اين تيم بترسيم اما بايد به فكر 3 امتياز اين ديدار حساس هم باشيم چرا كه از دست دادن اين 3 امتياز ما را از خواسته‌هايمان دور مي‌كند. تركيب را به گونه‌اي مي‌چينم كه در تمام نقاط به خوبي كار كنيم. در اين ديدار ريسك نمي‌كنم و به تلاش بازيكنان و لطف خداوند اميدوارم.

وي در پاسخ به اين سوال كه تا چه اندازه احتمال مي‌دهد مهدي مهدوي كيا و علي كريمي با پيراهن پرسپوليس از ميادين خداحافظي كنند گفت: اميدوارم اين اتفاق بيفتد چون آنها از سرمايه‌هاي فوتبال و باشگاه پرسپوليس هستند. اگر روزي بخواهم بازيكني را به پرسپوليس بياورم با شناخت اين كار را كرده و بازيكني را جذب تيم خواهم كرد كه به پرسپوليس كمك كند.

دايي تاكيد كرد: از اين دو بازيكن تشكر مي‌كنم كه پيروزي در دربي را به من تبريك گفتند و حضورم در پرسپوليس را به فال نيك گرفتند. با مهدوي‌كيا و كريمي خاطراتي دارم كه از بيان آنها قاصرم اما صحبت درباره اينكه مهدوي‌كيا و كريمي فصل آينده در تيم باشند زود است زيرا در هفته‌هاي آينده بازي‌ حساسي مقابل استيل آذين داريم و بايد رودروي اين تيم قرار بگيريم.


وي در پايان خاطرنشان كرد: اگر بخواهيم هر روز در اين مورد صحبت كنيم تمركز بازيكنان دو تيم بهم مي‌ريزد. بهتر است اين مسائل در آخر فصل بررسي شود تا هم به نفع بازيكنان استيل آذين باشد و هم باشگاه پرسپوليس. من اين دو بازيكن را دوست دارم و احترام خاصي براي آنها قائلم.

منبع: فارس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)