مرجع خبری پرسپولیس : محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس اوضاع کنونی این تیم را مثبت ارزیابی کرده و معتقد است که سرخپوشان از زمان آمدن علی دایی با تلاش و انگیزه بیشتری بازی‌ها را دنبال می‌کنند تا به موفقیت برسند.

خوردبین در ابتدای با اشاره به تاثیر حضور دایی در پرسپولیس می‌گوید: به طور حتم آمدن دایی پرسپولیس را متحول کرده است و خوشبختانه در هفته‌های اخیر هم خوب تمرین کرده‌ایم و هم خوب نتیجه گرفته‌ایم. با آمدن دایی انضباط هم به پرسپولیس برگشته چراکه در زمان مربیگری کرانچار تیم ما از لحاظ نظم و انضباط ضعیف بود و هرکس هر کاری می‌خواست انجام می داد. الان بازیکنان به دایی احترام می‌گذارند و دایی هم به آنها احترام می‌گذارد.

خوردبین در مورد اختلاف کریم باقری و شیث رضایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود می‌گوید: نمی‌دانم که چرا بعضی‌ها دوست دارند مدام این موضوع را کش بدهند. در دربی اتفاقاتی افتاد و شاید ناراحتی‌هایی به وجود آمد ولی الان خیلی‌ها در کنار تیم ما نیستند که بدانند بازیکنان چه رابطه‌ای با هم دارند. من صراحت می‌گویم که باقری و شیث هیچ اختلافی با هم ندارند و در ضمن قهر هم نیستند. متاسفانه بعضی روزنامه‌ها مدام از قهر و آشتی حرف می‌زنند و نمی‌دانم منظورشان چیست.


خوردبین در پایان به بازی پرسپولیس مقابل مقاومت سپاسی هم اشاره می‌کند: هدف ما گرفتن سهمیه آسیاست و برای رسیدن به این هدف باید جزو سه تیم برتر لیگ‌برتر باشیم یا اینکه در جام‌حذفی قهرمان شویم. بازی‌های لیگ را باید جدی بگیریم به همین دلیل فقط برای شکست دادن مقاومت به شیراز می‌رویم. هر چند که معتقدم آنها تیم خوبی هستند و یک مربی جوان و کاربلد دارند در ضمن این را هم بگویم که پرسپولیس هنوز شانس قهرمانی در لیگ‌برتر را دارند و فراموش نکنید که دو سال پیش 9 امتیاز عقب بودیم ولی در نهایت قهرمان شدیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)