عليرضا محمد: بازى سختى داريم اما با دست پر به تهران بازمى گردیم


مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس براى كسب چهارمين پيروزى پياپى تلاش مى كند و با اين انگيزه چمدان هايش را به مقصد شيراز مى بندد تا با كسب پيروزى مقابل شاگردان جوان و پرانگيزه داود مهابادى با دست پر به تهران بازگردد.  با محمد تماس گرفتيم تا از شرايط فعلى تيم و خودش جويا شويم. گفت وگو با وى را بخوانيد:


• كمى از شرايط فعلى تيم صحبت مى كنى؟
– خدا را شكر همه چيز همان طور كه مى خواهيم پيش مى رود. تمرينات منظم و با برنامه اى انجام مى دهيم كه علاوه بر اينكه از شادابى لازم برخوردار است به لحاظ فنى نيز در سطح ايده آلى قرار دارد و همه چيز آماده است كه در روز جمعه بتوانيم برنامه هايمان را در زمين به نحو احسن پياده كرده و نتيجه لازم و دلخواه را از اين بازى كسب كنيم.


• پس با اين تفاسير روى ۳ امتياز اين بازى حساب ويژه اى باز كرده ايد؟
– صددرصد. شك نكنيد كه ما در اين بازى نيز به جز پيروزى به نتيجه ديگرى فكر نمى كنيم. ما در چند بازى اخير به ثبات لازم از نظر فنى و نتيجه گيرى رسيده ايم و اين روند را در آينده هم دنبال مى كنيم تا بتوانيم به نتيجه دلخواهمان دست پيدا كنيم.

 


• از بازى با مقاومت برايمان بگو.
– مقاومت از تيم هاى خوب و قوى ليگ است كه در چند هفته اخير توانسته نتيجه دلخواه را به دست آورد. شما خودتان اين مسأله را قبول داريد كه طى چند سال اخير بازى هاى پرسپوليس مقابل مقاومت هميشه زيبا، جذاب و البته پرگل است. با توجه به شرايط اخير اين تيم كه دچار بدشانسى هايى شده حتماً اعضاى اين تيم با انگيزه ويژه اى مقابل ما قرار مى گيرند تا به نوعى جبران مافات كرده باشند البته بايد بگويم پرسپوليس هم به اندازه مقاومت، شايد هم بيشتر انگيزه براى برد دارد. با توجه به اين مسائل به نظر من اين بازى هم مثل گذشته جذاب و پرگل خواهد شد.

 


• پرسپوليس بعد از شكست در بوشهر مقابل شاهين، به نوعى متحول شده تحولى كه منجر به ۴ پيروزى متوالى شد. فكر مى كنى علت اصلى اين مسأله چيست؟
– آن باخت و شكست سنگين كه در بوشهر داشتيم باعث شد به ما بربخورد و با هم عهد بستيم اين باخت را با بازى هاى خوبمان كمرنگ كنيم ضمن اينكه حضور مربى بزرگى چون على دايى در پرسپوليس باعث شد روح به تيم ما برگردد و حالا به نوعى براى ادامه اين روند تلاش مى كنيم.


• و اين مسأله باعث احساس غرور كاذب در تيم نخواهد شد؟
– طبيعى است هر تيمى كه بردها و پيروزى هاى متوالى به دست آورد احساس غرور در آن تيم ايجاد خواهد شد. ما هم از اين قاعده مستثنى نيستيم. البته غرور ما غرور كاذب نيست. اين مسأله به ما كمك مى كند با روحيه و انگيزه ويژه اى براى تداوم اين روند تلاش كنيم و موفق شويم بهترين نتيجه ممكن را به دست آوريم.


• حالا از وضعيت و شرايط فردى ات برايمان مى گويى؟
– خوشبختانه شرايطم چه از نظر روحى و چه از نظر جسمى فوق العاده است من هم مثل بقيه بچه ها با تلاش و كوشش در تمرين براى كسب جايگاهى ثابت در تيم مى جنگم و از هر نظر آماده ام تا هر زمانى كه كادرفنى به من نياز داشت در خدمت پرسپوليس باشم.


• با توجه به صحبت هايى كه داشتى چه آينده اى را براى پرسپوليس تصور مى كنى؟
– شك نكنيد كه كسب سهميه براى ما قطعى است ما در جام حذفى فرصت خوبى براى رسيدن به جام قهرمانى داريم و تمام تلاشمان را به كار مى گيريم تا از اين مسير كوتاه به قهرمانى برسيم، ضمن اينكه با توجه به روند خوب و رو به رشدى كه در ليگ داريم بتوانيم جزو ۳ تيم بالاى جدول قرار بگيريم و در شرايطى كه قهرمانى در ليگ برايمان كمى سخت شده حداقل بتوانيم جايگاه خوبى در ليگ به دست آوريم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)