مرجع خبری پرسپولیس: تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری پرسپولیس:

 

* درحالي كه قبلا از قطعي شدن اردوي نوروزي پرسپوليس در دبي شنيده بوديم، سايت رسمي باشگاه ديروز اعلام كرد كه فعلا در حال بررسي دعوت الوصل است و هفته آينده تصميم مي‌گيرد كه به اردو برود يا نه.

* آشتي كريم باقري و شيث رضايي كه به خاطر مشغله كاري كاشاني در شوراي شهر اتفاق نيفتاده امشب و در اردوي پرسپوليس در شيراز برگزار مي‌شود.

* شايعه احضار داريوش مصطفوي براي پاسخگويي درباره قرارداد برزيلي‌هاي پرسپوليس در فصل گذشته را سازمان تربيت بدني تكذيب كرد.

* دكتر زرينه اعلام كرده كه قصد دارد از اين پس براي درمان مصدوميت پرسپوليسي‌ها از طب سنتي هم استفاده كند و در اين رابطه در حال تهيه يكسري داروي گياهي است.

* جلسه هوار و مدير برنامه‌هايش با كاشاني كه قرار بود ديروز برگزار شود به خاطر غيبت كاشاني در باشگاه، منتفي شد. البته مدير برنامه‌هاي هوار ملا محمد ظهر ديروز در تماس تلفني با كاشاني خواستار پرداخت پول اين بازيكن عراقي شد كه كاشاني قول مساعد داد و قرار شد بخشي از طلب هوار تا آخر سال پرداخت شود. مدير برنامه‌هاي هوار حتي تاكيد كرد كه مشكل جريمه قبلي اين بازيكن هم حل شده.

* براي بازي با مقاومت، كاروان پرسپوليس با پرواز ساعت 13:30 به شيراز رفت و ميزبان سرخ‌ها هم هتل هماست. پرسپوليسي‌ها آخرين تمرين خود را در زمين اختصاصي برق انجام مي‌دهند و بعد از بازي با مقاومت، با پرواز ساعت 20:30 جمعه به تهران برمي‌گردند.

* راست و دروغش گردن راوي اما ديروز يكي از سايت‌ها خبر داده بود كه اشپيتيم آرفي با وجود 2 ساله بودن قراردادش تمايلي به ماندن ندارد و گفته كه آخر همين فصل از پرسپوليس مي‌رود.

* اشپيتيم آرفي كه به نظر مي‌رسد آخرين هفته‌هاي حضورش را در پرسپوليس سپري مي‌كند بالاخره پس از هفته‌ها سكونشيني فردا روي نيمكت خواهد نشست.


* به گفته مدير روابط عمومي باشگاه، قرارداد علي دايي سفيد امضا شده و مبلغ آن قرار است هفته آينده مشخص و اعلام شود.

*  ميثم بائو كه اين روزها مغضوب دايي هم هست، تنها بازيكني به حساب مي‌آيد كه از اين پرداخت‌هاي آخر باشگاه بي‌نصيب بوده. البته كاشاني قول داده كه 10 ميليون بائو امروز به حساب او واريز خواهد شد.

*  نبي‌الله باقري‌ها كه در جريان تمرين دچار شكستگي بيني شده بود به گفته پزشك پرسپوليس تا 10 روز آينده قادر به تمرين نيست.

*  آنطوركه نتيجه MRI محمد پروين نشان داده، مينيسك او مشكلي ندارد و مصدوميت‌اش از ناحيه كشكك زانوست كه بنا به گفته دكتر زرينه اين بازيكن حداقل تا سه هفته ديگر در تمرين‌ها غايب خواهد بود.

 

* تعداد 20 نفر از بازیکنان، همراه کادر فنی و همراهان تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 15 امروز (پنجشنبه) وارد شیراز شدند. هواداران شيرازي سرخ پوشان در سالن انتظار فرودگاه شهيد دستغيب اين شهر، هنگام ورود تيم پرسپوليس، از آن ها به گرمي استقبال كردند.

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری، استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)