به سپاهان ثابت کردیم با حرف نمی‌توان فوتبال بازی کرد / وقتی دایی چیزی بخواهد خیلی سخت است که به او جواب منفی بدهم

مرجع خبری پرسپولیس : در بین بازیکنان ذوب‌آهن این محمدرضا خلعتبری بود که قبل از دربی اصفهان نسبت به دیگر هم‌تیمی‌هایش بیشتر برای سپاهان کری خواند و او حالا خوشحال است که ذوب‌آهن در نهایت این بازی حیثیتی را برد.

 

خلعتبری در مورد این بازی می‌گوید: «من فکر می‌کنم ذوب‌آهن شایستگی خود را در دربی اصفهان نشان داد. به نظر من در مجموع از سپاهان بهتر بازی کردیم و مزد برتری‌مان را گرفتیم.» هافبک مهاجم ذوب‌آهن به اتفاقات قبل از دربی اشاره کرده و در مورد مصاحبه سپاهانی‌ها می‌گوید: «من فکر می‌کنم با فوتبال خودمان خیلی چیزها را به سپاهانی‌ها ثابت کردیم چراکه آنها قبل از بازی مدام کری می‌خواندند. البته ما که هیچ استرسی نداشتیم چون صددرصد می‌دانستیم که برنده خواهیم شد و این سپاهان بود که از اول بازی استرس داشت چون چند سال است که حتی رنگ برد را مقابل ذوب‌آهن ندیده‌اند.»

خلعتبری ادامه می‌دهد: «عده‌ای از بازیکنان سپاهان قبل از بازی برای ما کری خواندند و آقای بصیرت هم در مصاحبه‌ای گفته بود که تمامی آمار این بازی به سود سپاهان خواهد بود چون تیمش ستاره دارد ولی ما ثابت کردیم که با حرف نمی‌توان فوتبال بازی کرد و همه چیز در زمین مسابقه مشخص خواهد شد. آقای بصیرت آن روزی را به یاد بیاورد که به ابراهیم‌زاده اس‌ام‌اس داد و گفت که آسیایی شدن سپاهان را مدیون ذوب‌آهن هستیم.»

خلعتبری در پاسخ به این سئوال که چرا در این مسابقه گلزنی نکردی، تاکید می‌‌کند:


«متاسفانه موقعیت خوبی نداشتم ولی گلزنی من اصلا مهم نیست چون همیشه منافع تیم در اولویت قرار دارد.» او همچنین در مورد شانس قهرمانی ذوب‌آهن می‌گوید: «این طبیعی است که با توجه به شرایط جدول شانس سپاهان بیشتر باشد ولی در فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست و ما تا آخرین هفته نهایت تلاش خود را به خرج خواهیم داد و به دنبال قهرمانی هستیم.»

پس از حضور علی دایی در پرسپولیس هر چند وقت یک‌بار شایعات مختلفی در مورد حضور خلعتبری در این تیم برای فصل آینده شنیده می‌شود. او در این زمینه می‌گوید: «من فوتبال را در رده ملی مدیون علی دایی هستم و او را یک اسطوره می‌دانم. وقتی دایی چیزی بخواهد خیلی سخت است که به او جواب منفی بدهم و اگر با پیشنهاد این مربی برای رفتن به پرسپولیس مواجه شدم، در صورت فراهم شدن شرایط به طور حتم راهی این تیم خواهم شد. البته من الان بازیکن ذوب‌آهن هستم و هیچ فکری به جز موفقیت این تیم ندارم.»


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)