اتفاقات عجيب در جلسه آشتي‌كنان باقري و شيث در شيراز


مرجع خبری پرسپولیس : همانطور كه انتظار مي‌رفت حبيب كاشاني در شيراز زمينه‌اي را فراهم آورد تا از دو كاپيتان تيم‌اش رفع دلخوري كند. هرچند كه قضيه آنطور كه گمان مي‌رفت چندان به خوبي و خوشي به پايان نرسيد.
منابع خبري  از محل اسكان سرخپوشان در شيراز خبر مي‌دهند كه حبيب كاشاني به هنگام سخنراني براي بازيكنان ضمن اينكه بيان كرد شأن و جايگاه كريم باقري و شيث رضايي به عنوان 2 بازيكن بزرگتر بايد حفظ شود و باقري نيز به عنوان برادر بزرگتر شيث نبايد حرف‌هايش در برنامه نود مورد دلخوري شيث قرارگيرد، از مدافع جوان تيم‌اش خواست تا به حكم كسوت باقري به سمت او رفته و روي او را ببوسد.


شيث رضايي ابتدا امتناع كرد و اعلام داشت:«آقا كريم بزرگتر من و ساير بچه‌ها است. من با او مشكلي ندارم كه بخواهم چنين كنم.» اما حبيب كاشاني ضمن اصرار با اشاره صورت به شيث فهماند كه با انجام اين كار قائله را همان جا تمام كند. شيث نيز كه علاقه زيادي به حبيب كاشاني دارد، چنين كرد. اما واكنش سرد كريم باقري كه به نظر مي‌رسد دلخوري يا گلايه‌هايي از شيث رضايي دارد باعث حيرت كاشاني و ساير بازيكنان شد.


هنگامي كه شيث رضايي براي پايان دادن به حرف و حديث‌هاي موجود به توصيه كاشاني عمل كرد و صورت باقري را بوسيد، كاپيتان اول سرخپوشان هيچ عكس‌العملي نشان نداد و حتي به تلافي صورت شيث را نبوسيد.


اين موضوع كاملا به چشم آمد. حتي شنيده مي‌شود تعدادي از مسئولان پرسپوليس اين موضوع را به كاشاني منتقل كردند و كاشاني نيز تنها به بيان يك جمله اكتفا كرد:«من همه چيز را ديدم. اشكالي ندارد. مطمئناً‌ به اين قضيه رسيدگي مي‌كنم. شيث به خاطر من چنين كرد و اين موضوع چيزي از ارزش كار او را كم نمي‌كند.» گفتني است كه تعدادي از اعضاي تيم با تأييد اين داستان راضي به اظهارنظر در اين خصوص نشدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)