مرجع خبری پرسپولیس : سه خبر کوتاه از حاشیه تمرین امروز  و نارضایتی آرفی ! روی ادامه مطلب کلیک کنید…

نارضایتی آرفی از حضور در هافبک راست


باقری‌ها با ماسک محافظ تمرین می‌کند


جلسه دایی و خوردبین در رختکن

نارضایتی آرفی از حضور در هافبک راست

اواسط نیمه دوم بازی با مقاومت سپاسی بود که اشپیتیم آرفی در منطقه راست خط میانی جانشین هادی نوروزی شد و گویا این مسأله باعث نارضایتی این مهاجم شده است.

اشپیتیم آرفی که مدت‌ها در ترکیب 18 نفره‌ جایی نداشت روز پنجشنبه با غیبت حوارملامحمد در لیست 18 نفره قرار گرفت. اما او با صلاحدید علی دایی در اواسط نیمه دوم در منطقه راست خط میانی به میدان رفت. حضور آرفی در این پست غیرتخصصی باعث شد تا او نتواند بازی دلخواهش را به نمایش بگذارد. در همین ارتباط مهاجم کزویی تبار پرسپولیس در تمرین صبح امروز و در گفت‌وگو با همبازیانش از این موضوع ابراز نارضایتی کرده و اعلام داشته که دایی باید از او به عنوان مهاجم نوک و در پست تخصصی‌اش بهره بگیرد، نه در خط میانی.

باقری‌ها با ماسک محافظ تمرین می‌کند

نبی‌الله باقری‌ها مدافع مصدوم تیم پرسپولیس از فردا می‌تواند در تمرینات گروهی شرکت کند.

باقری‌ها که در آخرین جلسه تمرین پرسپولیس قبل از سفر به شیراز بر اثر برخورد شدید با هوار ملامحمد از ناحیه بینی دچار شکستگی شده بود پس از چند روز استراحت می‌تواند تمرینات گروهی‌اش را از سر بگیرد.باقری‌ها بینی شکسته‌اش را جا انداخته و باید از فردا با زدن ماسک محافظ در تمرینات شرکت کند.

جلسه دایی و خوردبین در رختکن

علی دایی سرمربی سرخپوشان در ابتدای تمرین امروز تیمش به دلیل جلسه با خوردبین حضور نداشت.

در این جلسه 30 دقیقه‌ای علی دایی در رختکن برای ادامه تمرینات پرسپولیس و برخی هماهنگی‌های دیگر صحبت‌هایی با محمود خوردبین داشت.دایی در این جلسه مسائل دیگری را نیز با خوردبین مطرح ساخت تا در ادامه شرایط بهتری برای تمرین سرخپوشان مهیا شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)