تلويزيون دبي اسپورت: پرسپوليس بيشترين هوادار را در آسيا دارد

مرجع خبری پرسپولیس : تلويزيون دبي اسپورت با بيان اينكه تيم‌هاي ايراني به لطف حضور تماشاگران پرشمار خود از قدرت برتري مضاعفي برخوردار هستند از اينكه تيم‌هاي باشگاهي امارات از اين توان برخوردار نيستند ابراز تاسف كرد.

گوينده‌ي اين تلويزيون با اشاره به اينكه در كرمان و اصفهان تماشاگران ايراني به شدت از تيم‌هاي خود حتي تا دقايق پاياني حمايت مي‌كردند، گفت: تشويق‌هاي تماشاگران در كرمان باعث شد الاهلي بازي برده را ببازد و الوحده در اصفهان تحت تاثير همين فشارها تسليم ديگر نماينده ايران شود.

وي همچنين اضافه كرد: ايراني‌ها به لحاظ تماشاگر در آسيا و منطقه مقام اول را به خود اختصاص داده‌اند و پرسپوليس يكي از قدرت‌هاي فوتبال ايران بيشترين تماشاگر و هوادار را در آسيا به خود اختصاص داده است.

وي با بيان اين مطلب كه تشويق تماشاگران و حمايت از اين تيم‌ها باعث تقويت روحيه بازيكنان و قدرت جنگندگي آنها مي‌شود، گفت: بازيكنان اماراتي از اين خلا مهم رنج مي‌برد و تماشاگران فوتبال امارات بايد به نوعي اين نقيصه را برطرف نمايند.

يادآور مي‌شود، حضور تماشاگران ايراني در ورزشگاه‌ها در حمايت از تيمهاي ملي و باشگاهي ايران همواره مورد حسرت بسياري از كشورهاي عرب منطقه و ديگر كشورهاي آسيايي بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)