مرجع خبری پرسپولیس :  دیدار دو تیم پرسپولیس و آلومنییوم هرمزگان در مرحله یک هشتم نهایی این رقابتها با برتری پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش مرجع خبری  در ادامه رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاههای کشور و از مرحله یک هشتم نهایی از ساعت 17:20 دقیقه امروز دو تیم پرسپولیس و آلومنیوم هرمزگان به قضاوت شاهین حاجی بابایی و در حضور کمتر از 10 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان  سرخپوشان با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دادند.

در این بازی کریم باقری در دقیقه 2 و 42 و محسن خلیلی در دقیقه 2+45 برای پرسپولیس گل زدند.

تنها گل تیم میهمان نیز در دقیقه نود بازی توسط دهقانی به دست آمد.

 

گزارش کامل مسابقه در ادامه مطلب

* در دقیقه  15 شوت سرکش هادی نوروزی را فرناندو دروازه بان حریف با یک دست راهی کرنر کرد.

 

* گل دوم پرسپولیس روی یک حرکت تمرین شده ضربه آزاد دو نفره توسط باقری و هوارمحمد در دقیقه 41 به ثمر رسید.

* در دقیقه 46 باز هم با پاس گل زیبای هوارمحمد محسن خلیلی سوم و آخر پرسپولیس در این نیمه و کل مسابقه را به ثمر رساند.

 

* در دقیقه 47 بازی باز هم روی یک حرکت تمرین شده و با چند پاس تکضرب بین بازیکنان پرسپولیس هادی نوروزی تک به تک شد که ضربه اش را دروازه بان حریف راهی کرنر کرد.

 

* در دقیقه 60 شوت محکم خلیلی را فرناندو به سختی دفع کرد.

 

* در دقیقه 85 روی یک ضربه کرنر هادی نوروزی درون محوطه شش قدم به تنهای صاحب توپ شد که ضربه سرش به زوایه مخالف از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

* در آخرین دقایق مسابقه هم که مدافعان و دروازه بان پرسپولیس تقریبا بازی را رها کرده بودند دهقانی مهاجم آلومینیوم با یک ضربه سر تک گل تیمش را به ثمر رساند.

 

* جای گیری های دیدنی سپهر حیدری و شیث رضایی در هنگام ضربات آزاد و کرنر جالب توجه بود.

 

پرسپولیس با این برد حریف تیم پتروشیمی تبریز خواهد بود که میزبان این بازی پس از قرعه کشی مشخص خواهد شد

قضاوت اين ديدار برعهده شاهين حاج‌بابايي بود. وي در اين ديدار به هادي نوروزي از پرسپوليس و به مكي شريفي و محمد تيغ نورد از آلومينيوم هرمزگان كارت زرد نشان داد.
تركيب پرسپوليس:
ميثاق معمارزاده، سپهر حيدري (64 – مجتبي شيري)، شيث رضايي، ابراهيم شكوري، عليرضا محمد، حسين بادامكي (54 – تياگو)، عادل كلاه كج، كريم باقري، هوار ملا محمد، هادي نوروزي (90 – مهدي شيري) و محسن خليلي (74 – مجتبي زارع).
سرمربي: علي دايي

تركيب آلومينيوم هرمزگان:
لوئيس فرناندو، مصطفي عاقلي (76 – عباس براهويي)، محمد تيغ نورد، اكبر صادقي (46 – سعيد راهرو)، آرفين پوپولي (46 – هادي دهقاني)، مكي شريفي، بهرام جعفرقلي زاده، اكبر صادقي، وحيد حمدي نژاد، ابوالفضل ابراهيمي، آلمدين حوتا
سرمربي: وينگو بگوويچ

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)