مرجع خبری پرسپولیس: دروازه‌بان پرسپوليس گفت: دوست ندارم در تيم ملي به عنوان سياهي‌لشگر محسوب شوم.

ميثاق معمارزاده در مورد پيروزي مقابل آلومينيوم هرمزگان خاطرنشان كرد: بازي خوبي بود و با درخشش باقري و خليلي كه هميشه جز بازيكنان تاثيرگذار هستند به پيروزي رسيديم.

وي ادامه داد: آلومينيوم يك تيم دسته اولي، خوب و با برنامه بود. تيم ما بازي به بازي بهتر مي‌شود و به دنبال كسب يك جام هستيم و تا به هدف خود نرسيم دست از تلاش بر نمي‌داريم.

دروازه‌بان پرسپوليس در مورد دعوت نشدن به تيم ملي گفت: كاشاني و دايي به من لطف دارند كه گفته‌اند جاي من در تيم ملي خالي است، چون آنها توانايي مرا مي‌شناسند. البته من مي‌گويم مقصر خودمان هستيم و بايد تلاش كنيم برخي حرف‌ها را به زبان نياوريم.

 

معمارزاده تاكيد كرد: سعي مي‌كنم با كمك دايي و يحيوي ضعف‌هاي خود را پوشش دهم و براي پرسپوليس موثر كار كنم. من حرف هايم را در مورد تيم ملي زده‌ام و شايد مسئولان تيم ملي در خصوص نظراتي كه در دوره پيش داده بودم ناراحت شده‌‌اند و سو‌ء تفاهمي پيش آمده است، اما باز هم سر حرف خود هستم و دوست ندارم سياهي لشگر باشم.

وي تصريح كرد: مي‌خواهند از پرسپوليس به تيم ملي بازيكن دعوت كرده و نيمكت نشين كنند كه من اين موضوع را دوست ندارم. تيم ما چند بازيكن مانند شيث رضايي، محسن خليلي و سپهر حيدري دارد كه توانايي حضور در تيم ملي را دشتند. اميدوارم كادرفني در انتخاب‌هاي خود بيشتر دقت كند. در توانايي‌هاي رحمتي هيچ شكي نيست، اما دوست ندارم در تيم ملي نيمكت نشين باشم و حتي در بازي‌هاي دوستانه نيز به ميدان نروم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)