مجتبی زارعی غش کرد!

مرجع خبری پرسپولیس: بازیکنان ذخیره پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی رودرروی تیم یاران دایی قرار گرفتند و در پایان 90 دقیقه ، پرسپولیس با حساب 6 بر 2 موفق به شکست تیم یاران دایی شدند.

رویارویی تیم علی دایی مقابل تیم محمد دایی برادر بزرگ سرمربی پرسپولیس در نوع خود جالب توجه بود. در این دیدار چهار گل پرسپولیس توسط اشپتیم آرفی و دو گل دیگر آن توسط میثم بائو به ثمر رسید. گل‌های تیم یاران دایی نیز توسط محمد نوازی و مهراج قهاری به ثمر رسید.

نکته جالب اینکه برادر هاشم بیک‌زاده بازیکن استقلال نیز در تیم یاران دایی بازی می‌کرد. در این دیدار 50 تماشاگر از نزدیک در ورزشگاه شرکت واحد نظاره‌گر این دیدار بودند. ياران دايي تيمي است كه در مسابقات طرح آسياويژن فدراسيون فوتبال كه در تهران برگزار خواهد شد، شركت مي‌كند. در اين تيم 2 برادر علي دايي نيز حضور دارند.

محمد، معمارزاده و پروین غایبان تمرین پرسپولیس

تمرین ریکاوری پرسپولیس هم در جام حذفی برگزار شد. در این تمرین میثاق معمارزاده و محمد پروین به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو حضور نداشتند.

 

علیرضا محمد تنها ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین صبح امروز غایب بود و حضور نداشت.نکته جالب آنکه علی دایی پیش از شروع تمرین با دقت مطالب چند روزنامه را مورد مطالعه قرار داد. در این تمرین بازیکنان اصلی پرسپولیس بعد از 30 دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند..

 

*بازيكنان اصلي كه در ديدار برابر آلومينيوم به ميدان رفته بودند 30 دقيقه ريكاوري كرده و پس از آن تمرين را ترك كردند.

*لغزندگي زمين شرايط را براي بازيكنان دشوار كرده بود.

*مجتبي زارع در جريان تمرين به علت ضعف بدني غش كرد.

*وسلي برزيليا به صورت اختصاصي تمرين كرد.

*نبي‌ا… باقري‌ها با مولايي، بدنساز تيم تمرين كرد.

*در پايان تمرين مسئولان باشگاه پرسپوليس با علي دايي صحبت كردند و او پرداخت پاداش 400 هزار توماني پيروزي برابر آلومينيوم هرمزگان را پذيرفت.

 

 

تمرین پرسپولیس یک‌ روز تعطیل شد

با تصمیم کادر فنی تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) تعطیل شد.

پس از تمرین امروز، بازیکنان پرسپولیس به استخر و سونا رفتند تا خستگی دیدار با آلومینیوم هرمزگان را از تن خود خارج کنند. همچنین با صلاحدید علی دایی تمرین روز یکشنبه سرخپوشان نیز تعطیل شد.

پس از این تعطیلی دور جدید تمرینات پرسپولیس از روز دوشنبه برای دیدار با فولاد خوزستان در هفته بیست و هشتم آغاز خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)