مرجع خبری پرسپولیس: هافبك پرسپوليس با تاكيد بر اينكه حق بازيكنان پرسپوليس در ليست تيم ملي ضايع شده گفت: افشين قطبي در اعلام بازيكنان تيم ملي مي‌بايست توجه بيشتري به بازيكنان آماده پرسپوليس مي‌كرد.

حسين بادامكي با اشاره به پيروزي پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان گفت: بازي بسيار خوبي را ارائه كرديم و به اصلي ترين هدف خود هم كه حضور در مرحله بعدي جام حذفي بود، رسيديم. تيم الومينيوم هم با انگيزه بسيار خوبي به مصاف ما آمده بود اصلا نشاني از يك تيم دسته اولي نداشت.

بادامكي اين برد را بسيار تاثيرگذار در آينده تيمش دانست و گفت: با توجه به اينكه تيم پرسپوليس روند بسيار خوبي را در پيش گرفته است، به شدت نيازمند برد در اين ديدار بوديم و خوشحالم كه ششمين برد پياپي خود را كسب كرديم.

وي با تاكيد بر قهرماني تيم فوتبال پرسپوليس در جام حذفي گفت: با توجه به انگيزه‌اي كه براي كسب قهرماني اين رقابت‌ها در بازيكنان ما وجود دارد، مطمئن هستم كه هيچ تيمي حريف ما نخواهد شد و تا كسب عنوان قهرماني جام حذفي لحظه اي از تلاش باز نخواهيم ايستاد ضمن آنكه بر اين هم معتقدم كه مدال قهرماني جام حذفي تنها شايسته پرسپوليس است.

هافبك تيم پرسپوليس درخصوص شانس قهرماني اين تيم در ليگ برتر گفت: اگرچه از كسب عنوان قهرماني نا اميد نيستيم اما هدف اصلي خود را در وهله اول كسب سهميه ليگ قهرمانان آسيا و پس از آن رسيدن به جايگاه دومي جدول رده بندي قرار داده ايم.

بادامكي همچنين با اشاره به عملكرد خود در ديدار برابر آلومينيوم گفت: كادر فني در اين ديدار از من در پست هافبك دفاعي استفاده كرد و البته بازي در اين پست براي من كمي دشوار است.

وي در رابطه با ليست اعلامي افشين قطبي براي حضور در تيم ملي گفت: فكر مي كنم بعد از اعلام ليست بايد به نظر سرمربي تيم ملي احترام گذاشت اما فكر مي كنم دعوت تنها يك بازيكن از تيمي كه شش برد پياپي داشته است، كمي بي عدالتي است و به نوعي ضايع شدن حق چند بازيكن خوب ماست. اميدوارم سرمربي تيم ملي در آينده با ديدي گشاده تر و عميق تر به تيم ها نگاه كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)