روز به روز بهتر مي‌شويم

 

مرجع خبری پرسپولیس :  مهاجم پرسپوليس گفت: حرفي درباره دعوت نشدنم به تيم ملي نمي‌زنم چرا كه بهترين جمله سكوت است.


محسن خليلي در خصوص پيروزي 3 بر يك پرسپوليس مقابل آلومينيوم هرمزگان اظهار داشت: بازي خوب و قابل قبولي انجام داديم. هرمزگاني‌ها تيم دست و پا بسته‌اي نبودند و براي شگفتي به تهران آمده بودند. به همين دليل در نيمه اول كمي فشار آوردند، اما با كنترل و صبر توانستيم اين نيمه را با برتري به رختكن برويم.
مهاجم پرسپوليس افزود: در نيمه دوم مسابقه تيم حريف افت كرد و توانستيم بازي را در اختيار بگيريم، اما بايد بگويم در نيمه اول با 3 گلي كه به ثمر رسانديم كار را تمام كرده بوديم.

خليلي عنوان كرد:

خدا را شكر مي‌كنيم كه 6 بازي را پي در پي ‌برده‌ايم. به دنبال ركورد زني نيستيم و فقط به دنبال موفقيت‌هاي پرسپوليس هستيم و نشان داده‌ايم آمدن كاشاني و دايي به چه اندازه بر تيم تأثير گذار بوده است.
وي خاطر نشان كرد: پرسپوليس روز به روز بهتر مي‌شود و مي‌خواهيم با اين كار به قول خود وفا كنيم و جام را به دست آوريم و آن را به هواداران هديه دهيم.

وي يادآور شد: خوشحال هستم به آمادگي رسيده‌ام و روند رو به رشدي داشته‌ام و اگر تا پايان فصل به همين شكل كارم را ادامه دهم، سال خوبي را پشت سر خواهم گذاشت. هواداران آنقدر به من اطمينان دارند كه در هر بازي توقع دارند گل بزنم و اين موضوع برايم خيلي خوب است، چون باعث مي‌شود روز‌هاي درخشانم جلوي چشمانم بيايد.

خليلي درباره دعوت نشدن به تيم ملي چنين گفت: حرفي در اين زمينه نمي‌زنم. بهترين جمله سكوت است و براي تيم ملي كشورم آرزوي موفقيت مي‌كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)