بررسی مسیر بازیهای پرسپولیس ، سپاهان و ذوب آهن

مرجع خبری پرسپولیس : احتمالاً پرسپوليس تا پايان سال 88 ديگر در جام حذفي به ميدان نخواهد رفت و بايد روي ليگ برتر تمركز كند.


سرخ‌هاي تهراني كه بعد از لغزشي كوتاه با 4 برد پياپي در ليگ برتر سكوي سومي را حفظ كردند حالا در فاصله 3 قدمي رتبه دوم و منتظر لغزش ذوب‌آهن نشسته‌اند. البته بازيكنان، كادر فني و مجموعه مديريتي باشگاه نيز نيم نگاهي به جا گذاشتن سپاهاني دارند كه با 11 امتياز بيشتر صدر جدول را دو قبضه در اختيار گرفته است. با اين حال شايد نگاهي به برنامه دو تيم بالاي سر پرسپوليس در جدول و اين تيم، سرخ‌ها را به حضور در رتبه دوم و كم كردن فاصله 11 امتيازي اميدوار كند.

پرسپوليس همين جمعه با فولاد خوزستان بازي مي‌كند و حداقل روي كاغذ مي‌توان اميدوار بود سرخ‌ها به بردهاي متوالي خود ادامه مي‌دهند. در همين روز ذوب‌آهن در خانه ميزبان شاهين بوشهر خواهد بود. فرداي همين روز سپاهان بايد در تبريز به مصاف تراكتورسازي برود كه با وجود مشكلات فعلي نماينده آذربايجان، به نظرمي‌رسد ديدار راحتي پيش روي صدرنشين اصفهاني باشد. اما پرسپوليس اميدوار است؛ به اين خاطر كه هر دو بالانشين اصفهاني سه‌شنبه و چهارشنبه همين هفته در ليگ قهرمانان بايد به مصاف رقبايشان بروند و بدون شك نتيجه‌گيري در اين بازي‌هاي حساس روي بازي‌هاي قبلي آنها تأثير مي‌گذارد.

ذوب‌آهن روز سه‌شنبه در جده مسابقه‌اي بسيار دشوار با الاتحاد عربستان دارد و سپاهان چهارشنبه بايد از العين امارات پذيرايي كند. خستگي ناشي از اين دو ديدار سنگين هم مي‌تواند در بازي‌هاي بعدي اين دو تيم در ليگ برتر كه با فاصله 4، 5 روزه انجام مي‌شود، اثرگذار باشد اما پرسپوليس براي يك بازي خارج از خانه ديگر در روز 21 اسفند به مصاف ملوان خواهد رفت و به پيروزي در اين ديدار هم اميدوار است.

دو روز بعد از اين بازي سپاهان و ذوب‌آهن به ترتيب مقابل شاهين بوشهر و راه‌آهن بازي مي‌كنند كه در اين ديدارها زردها ميزبان و سبزها ميهمان هستند.

بدين ترتيب به نظر مي‌رسد نقش شاهين پارس جنوبي بوشهر كه در دومين هفته از حضور دايي در پرسپوليس اشك هواداران اين تيم را درآورد در اميدوار كردن پرسپوليس به روزهاي پاياني ليگ پررنگ‌تر از هر تيم ديگري باشد چرا كه دو تيم صدرنشين اصفهاني بازي‌هاي سختي در خارج از خانه مقابل تراكتورسازي و راه‌آهن دارند و چنانچه شاهين قعر جدولي بتواند از دو صدرنشين ليگ برتر در خانه خود امتياز بگيرد، در صورت تداوم پيروزي‌هاي قرمزها، سكوي دومي و كم كردن فاصله با سپاهان در دسترس خواهد بود. با اين حال سوال اصلي اينجا است كه آيا پرسپوليس از پس فولادي كه هفته‌ها است نباخته برمي‌آيد يا ملوان را در خانه‌اش شكست مي‌دهد تا ركورد 6 پيروزي پياپي به 8 برد متوالي ارتقا يابد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)