مرجع خبری پرسپولیس : استقلالی ها قصد دارند تا تمام راه های باقی مانده برای احتمال بازگشت به رقابت های جام حذفی را امتحان کنند و شکایت از مهدوی کیا یکی از این راههاست.

حضور مهدی مهدوی کیا در تیم استیل آذین و صادرشدن کارت بازی او پیش از موعد مقرر حاشیه های زیادی را برای این تیم بوجود آورد. بعد از اینکه باشگاه پیکان شدیدا به این قضیه معترض شد و تهدید به شکایت به فیفا کرد این بار نوبت استقلالی هاست تا به این قضیه معترض شوند.

استقلالی ها که به هیچ قیمتی نمی خواهند باخت از جام حذفی را باور کنند به دنبال راههای گوناگون هستند تا از راه های خارج از زمین سبز شاید بتوانند امیدی به بازگشت پیدا کنند. واعظ آشتیانی اكنون كورسوي اميدش براي بازگشت به جام‌حذفي را در مكاتبات اين باشگاه با فيفا جست‌وجو مي‌كند. در همین راستا دستور پيگيري حقوقي اين ماجرا صادر شده و مسئولان باشگاه استقلال كه قرارداد مهدوي‌كيا با استيل‌آذين را غيرقانوني و برخلاف قوانين بين‌المللي مي‌دانند با استخدام يك وكيل مجرب قصد دارند شكوائيه مفصلي را تنظيم كنند و به عالي‌ترين مرجع رسيدگي ببرند.

رابطه تيره واعظ با كفاشيان و مديران ارشد فدراسيون فوتبال باعث شده باشگاه استقلال بدون رايزني با فدراسيون مستقيما با فيفا مذاكره كنند. طبق ادعاي باشگاه استقلال، مهدوي‌كيا پس از پايان مهلت نقل و انتقالات فوتبال اروپا به استيل‌آذين پيوسته و صادر شدن اين بازيكن با رابطه دوستانه مسئولان اين باشگاه با مديران فدراسيون فوتبال مرتبط است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)