مرجع خبری پرسپولیس: دروازه بان تيم فوتبال پرسپولیس معتقد است براي بازگشت به تيم ملي هيچ مشكلي ندارد.

 

ميثاق معمارزاده روز شنبه افزود: براي بازگشت به تيم ملي هيچ مشكلي ندارم و هر زماني كه كادر فني تيم ملي صلاح بداند به اين تيم باز خواهم گشت.

وي در خصوص اختلافش با سرمربي تيم ملي فوتبال ايران، گفت: با قطبي مشكلي ندارم و نمي‌توانم به دليل عدم دعوتم به تيم ملي با او دچار مشكل شوم.

 

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس در خصوص ادعاي قطبي مبني بر مصدوميت او براي ديدار با تايلند گفت: مصدوميتم به هيچ عنوان جدي نبود و مي‌توانستم در اردو تيم ملي شركت كنم، اما به نظر كادر فني تيم ملي احترام مي‌گذارم.

وي تصريح كرد: نظرم را در خصوص تيم ملي در گذشته گفته ام و ترجيح مي‌دهم بيش از اين در خصوص تيم ملي صحبت نكنم.

 

معمارزاده در خصوص پيروزي تيم پرسپوليس در مقابل تيم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت: بازي بسيار خوبي را در مقابل حريف با انگيزه خود به نمايش گذاشتيم و كاملا مستحق كسب سه امتياز اين ديدار بوديم. تيم ما فرصت‌هاي بسيار خوبي را از دست داد و حتي يك گل سالم هم به ثمر رسانديم كه داور بازي آن را آفسايد اعلام كرد.

دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: خوشبختانه تيم ما روند بسيار خوبي را پشت سر مي‌گذارد و اطمينان دارم اين روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

وي اظهار داشت: اميدواريم بتوانيم خود را به صدر جدول نزديك كنيم و با اين پيروزي بيش از گذشته به قهرماني در ليگ برتر اميدوار شديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)