مرجع خبری پرسپولیس: پرسپولیس بی‌حاشیه جلو می‌رفت که سر و کله احمدرضا عابدزاده در کمیته انضباطی پیدا شد.

 

از دید ما این یک اشتباه بزرگ از سوی کاشانی بود که در کمیته  انضباطی پذیرفت که به جای پرداخت طلب احمدرضا راضی شد که وی را به کادر فنی پرسپولیس برگرداند! تبعات این تصمیم غلط به فاصله 24 ساعت بعد از اخذ این تصمیم توسط باشگاه پرسپولیس و کمیته انضباطی توسط دایی دیده شد.

 

علی دایی اعلام کرد که احمدرضا عابدزاده حق نشستن روی نیمکت را ندارد. در چنین شرایطی کاشانی و باشگاه پرسپولیس عابدزاده را دقیقا به کجا برگردانده‌اند؟

 

از ما که بپرسید می‌گوییم کنار گذاشتن عابدزاده از کادر فنی پرسپولیس توسط دایی غلط نبوده و طی همین چند بازی گذشته به وضوح رشد عملکرد فنی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دیده شده است. معمارزاده و حقیقی طی بازیهای اخیر ارکان بسیار مهمی در ثبت 6 پیروزی پشت سر هم بوده اند. چه در دربی که حقیقی یکی‌، دوبار به طرز عجیبی توپ‌های تک‌به‌تک با مهاجمان را گرفت و چه معمارزاده که عالی عمل کرد و در بازی با مقاومت و دیگر بازی‌ها چند توپ خطرناک را دفع کرد.

 

 

به هر حال حالا دایی به دلیل اشتباه تصمیم‌گیری باشگاه تحت فشار قرار گرفته است اویی که کادر فنی و تیمش بی‌حاشیه طی طریق می‌کرد حالا نمی‌داند با عابدزاده باید چه کند؟

 

به راستی وقتی او به عابدزاده نیازی ندارد چرا باید باشگاه به جای پرداخت یا وعده پرداخت باقی مانده پول عابدزاده او را به کادر فنی برگرداند؟ مگر غیر از این است که کادر فنی حوزه مختص سرمربی است و این اوست که باید دستیارانش را انتخاب کند.

نمی‌دانیم کاشانی با پذیرش چنین حکمی به دنبال چه بوده و چرا به صراحت احمدرضا را به خواست دایی کنار نمی گذارد. به راستی حالا دایی باید با احمدرضا عابدزاده چه کند؟ یعنی عابدزاده در تمرینات حضور دارد و در بازیهای روی نیمکت نباید بنشیند؟ این چگونه دستیار و چگونه کمک مربی است؟

 

اصالتا آیا با پذیرش این حکم ارزش خود عابدزاده زیر سوال نرفته یعنی حرمت عقاب آسیا اینگونه باید در پرسپولیس حفظ می‌شد؟ که او دستیاری باشد که سرمربی او را نخواهد و از اینطرف به آنطرف او را بچرخاند و او هم بچرخد؟

 

حالا هم برای عابدزاده نگرانیم و هم برای پرسپولیس دایی که گرفتار حاشیه شده است. این یک استراتژی غلط بود؛ این مسأله حتما راه برون‌رفت بهتری داشته است!

منبع: ایپنا

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)