مرجع خبری پرسپولیس : حبیب کاشانی و علی دایی هر دو راست می‌گویند. نفر دوم هیچ لیستی به نفر اول نداده و احتمالا هیچ صحبتی درباره تیمی که قرار است فصل آینده مشکلات این فصل را نداشته باشد، ین دو نفر اول مجموعه پرسپولیس رد و بدل نشده است اما این باعث نمی‌شود هر دو نفر دست روی دست بگذارند و در مورد جذب بازیکنان مد نظرشان برای فصل آینده اقدامی نکنند.

همه آنهایی که تجربه هفته‌های پایانی لیگ‌ها و اخبار حاشیه‌اش را داشته‌اند، خوب می‌دانند هر دو نفر قطعا تحرکاتی در این مقوله حساس داشته‌اند. هرچند حبیب کاشانی ظاهرا عنان امور فنی را به دست علی دایی سپرده و با قرارداد 5/1 ساله به درخشش پرسپولیس در فصل آینده به دیده امید می‌نگرد اما از علایق شخصی و قول‌هایی که به هواداران داده نیز نمی‌تواند به راحتی عبور کند.

همین مساله با توجه به اینکه پرسپولیس تنها می‌تواند 7 سهمیه لیگ برتری را برای تیم سال آینده به خدمت بگیرد دوگانگی‌هایی در مورد نیروی جدیدی که قرار است تیم فعلی را تقویت کند به اذهان هواداران پرسپولیس متبادر خواهد کرد. از چندی قبل مصاحبه بازیکنان که علی دایی در تیم ملی نمک‌گیرشان کرده حداقل در روزنامه‌ها لیست خرید فصل آینده پرسپولیس را پرترافیک کرده و با توجه به اینکه غالب این اسامی بهترین‌های فوتبال ایران هستند، حتی هوادار متعصب ضد دایی هم نمی‌تواند از این اتفاق ناراحت باشد.

از طرفی تمام چهره‌هایی که با بی‌مبالاتی مدیران قبلی و عدم سیاستگذاری صحیح در باشگاه از پرسپولیس رفتند و ستاره‌های محبوب و فوق‌العاده کارآمد، همگی در لیست حبیب کاشانی قرار دارند و سرپرست موقت نیز بارها در مصاحبه‌ها و اجتماع هواداران وعده بازگشت آنها و تلاشش برای انجام این مهم را داده است. با این وجود قطعا لیست خرید فصل آینده پرسپولیس حرف و حدیث‌ها یا حاشیه‌هایی را به وجود خواهد آورد مگر اینکه کاشانی با تعامل سرمربی تلفیقی از آنچه خود می‌خواهد و دایی بدان نظر دارد را اجرایی کند یا اختیار لیست را به دست سرمربی بسپارد.

البته یک اتفاق و جابجایی مهم می‌تواند تمام این پیش‌فرض‌ها و در نهایت اختلاف نظرها و حاشیه‌های موجود را به گونه‌ای دیگر تغییر دهد. حبیب کاشانی هنوز سرپرست موقت است و احتمال مدیرعاملی او زیاد نیست.

تصور کنید مثلا کسی مانند سعید آذری مدیرعامل بعدی پرسپولیس باشد. آذری در ذوب‌آهن همواره روی مسائل فنی احاطه داشته و حتی در مسائل جزیی مثل ترکیب تیم- به خصوص در دوره سرمربیگری رسول کربکندی- نیز ورود می‌کرد. بررسی این مساله که مدیری مثل سعید آذری با سرمربی مانند دایی، درباره سرنوشت یک فصل تیمی که هزاران نفر روی بازیکنانش حساسیت به خرج می‌دهند نیز جالب توجه خواهد بود.

نویسنده :محمد قراگزلو

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)