در اندیشه فتح قلعه هشتم و رتبه دوم
مرجع خبری پرسپولیس: فردا پرسپولیس در اوج و ملوان بحران زده در ورزشگاه تختی به مصاف هم می روند. پرسپولیس که در رده سوم جدول قرار دارد با بردهای پیاپی اش زنگ خطر را برای سپاهان و ذوب آهن بالانشین به صدا در آورده و مانند سایه به دنبال آنها حرکت می کند .

 

پرسپولیس تیم سوم جدول است و این شانس را دارد تا خودش را با کسب بردی پرگل و با شکست احتمالی به ذوب آهن برساند ، که شاید در عمل کاری نشدنی به نظر برسد اما به قول عادل فردوسی پور روی کاغذ امکانش وجود دارد.

 

ملوان از 7 بازي گذشته خود با پورغلامي 7 امتياز كسب كرده و 3 امتياز اين بازي براي آنها از نان شب واجب‌تر است. همين مساله حساسيت اين بازي را افزايش مي‌دهد، 2 تيم 3 امتياز مي‌خواهند، همين و بس.

 

شاگردان دایی مدت هاست روی نوار برد قرار گرفته اند و پایین بیا نیستند و چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی تمام حریفان را از دم تیغ گذرانده اند.

3 امتیاز بازی با ملوان هم از آن جهت برایشان اهمیت دارد که در این هفته های پایانی می تواند حکم مرگ و زندگی را در پایان کار برایشان داشته باشد.

 

 

از طرفی ملوان مدت هاست یا می بازد یا مساوی می کند. این تیم مهره های خوبی دارد ولی این مهره ها با هم تا کنون هماهنگ نشده اند و نتوانسته اند نتایج در خور نام فوتبال انزلی را کسب کنند . در نتیجه برای بازی با پرسپولیس تدابیر خاصی اندیشیده اند تا به نوعی از بحران خارج شوند. فرهاد پورغلامی به خوبی می داند شکست در این دیدار او را بیش از هر زمان دیگری به در خروجی ملوان نزدیک می کند و عزمش را جزم کرده است هرطور شده مانع این امر شود.

 

این بازی آخرین مسابقه دو تیم در لیگ برتر سال 88 هم حساب می شود و سرخها می توانند با پیروزی در این دیدار به هواداران خود عیدی بدهند. البته آخرین پیکار آنها در این سال مسابقه روز 27 اسفند مقابل پتروشیمی در جام حذفی خواهد بود که آن هم در خانه حریف برگزار می شود.

 

ستاره ها

ملوان با سیدجلال رافخایی در خط حمله و پژمان نوری و دسوزای برزیلی در خط میانی چشم به سه امتیاز داشت اما نوری با مصدومیت این بازی را از دست داد. از طرفی پرسپولیس هم این روزها با محسن خلیلی ، کریم باقری و هوارمولامحمد هیچ دروازه ای را به روی خود بسته نمی بیند و روز سختی را برای دفاع ملوان رقم خواهند زد.

 

ترکیب احتمالی

پرسپولیس: دروازه بان : علیرضا حقیقی  | مدافعان : علیرضا محمد ، شیث رضایی ، سپهر حیدری ، ابراهیم شکوری  | هافبک ها : عادل کلاه کج ، حسین بادامکی ، کریم باقری ، مجتبی زارعی ، هوارمحمد |  مهاجمان : محسن خلیلی

 

ملوان: دروازه بان : مهدی رحیم زاده  | مدافعان : بابک پورغلامی ، علیرضا رمضانی ، هادی تأمینی ، محمد رستمی  | هافبک ها : حسین ابراهیمی ، فیلیپ دسوزا ، محمد حیدری ، جلال رافخایی |  مهاجمان : مهرداد اولادی ،  آلوز


غایبان

هادی نوروزی از پرسپولیس سه اخطاره است و میثاق معمارزاده دروازه بان شماره یک تیم هم به دلیل مصدومیت بازی مقابل ملوان را از دست داده است اما در سوی دیگر وضع ملوان بدتر است و گذشته از پژمان نوری مصدوم آلن باسیچ و سعید سالارسازده مدافعان تیم ملوان بندر انزلی این مسابقه را به دلیل محرومیت از دست داده اند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)