مرجع خبری پرسپولیس : هفته بیست و نهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 2 دیدار پیگیری خواهد شد.


تیم سپاهان اصفهان در حالی به مصاف شاهین بوشهر خواهد رفت که این تیم برای تثبیت صدرنشینی خود به کسب 3 امتیاز این بازی نیاز دارد. از سوی دیگر شاهین بوشهر که همیشه مقابل تیمهای صدرنشین محکم ظاهر شده برای فرار از ته جدول و سقوط زودهنگام تنها برای کسب امتیاز این بازی به میدان خواهد آمد.

 

در دومین بازی فردا ذوب‌آهن اصفهان میهمان راه‌آهن خواهد بود. ذوب‌آهنی‌ها که بازی دور رفت را به این تیم واگذار کردند برای نزدیک شدن به سپاهان در صدر جدول و همچنین انتقام بازی رفت به میدان خواهند رفت.

برنامه کامل بیست و نهم به شرح زیر است:

 

یکشنبه 23/12/88

*سپاهان اصفهان- شاهین بوشهر، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت 14:30

*راه‌آهن شهری ری- ذوب‌آهن اصفهان، ورزشگاه راه‌آهن اکباتان، ساعت 15:30

دوشنبه 24/12/88

*فولاد خوزستان- مس کرمان، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت 15:30

*استقلال تهران- پاس همدان،‌ ورزشگاه آزادی تهران، ساعت 16:30

 

تيم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از توقف خانگي مقابل العين امارات در جريان ليگ قهرمانان آسيا به شدت از لحاظ روحي و رواني دچار افت شده است و كادر فني اين تيم بايد چاره‌اي براي تيم خود بينديشد چرا كه اگر به خود نيايند چه بسا قافيه ليگ برتر را هم در هفته‌هاي پاياني به همشهري آماده خود ببازند. شاگردان اميرقلعه‌نويي كه مدت‌هاست بر صندلي صدرنشين ليگ برتر تكيه زده‌اند طي هفته‌هاي اخير و بعد از باخت در دربي اصفهان شرايط نامساعدي را به خود گرفته اند و قطعا در ادامه ليگ مشكلات زيادي را پيش پاي خود خواهند ديد. بي‌ترديد بازي گرفتن امير قلعه‌نوعي از بازيكنان خاص تيمش و استفاده از يك تركيب ثابت در بازي‌هاي اين تيم اصلي‌ترين دليل افت اين روزهاي سپاهان است چرا كه بازيكنان تيم قلعه‌نوعي طي هفته‌هاي اخير به شدت درگير بازي‌هاي ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان بوده‌اند و خستگي مفرطي را به خود مي‌بينند. اما ميزبان اين تيم اصفهاني در بازي فردا شاهين بوشهر است. شاهيني كه در رده‌هاي پائين جدول به شدت خطر سقوط را حس مي‌كند و اصلا نمي‌خواهد يكي از گزينه‌هاي سقوط به ليگ پائين‌تر باشد.

ديدار تيم‌هاي سپاهان و شاهين عصر يكشنبه ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار مي‌شود.

راه‌آهن ـ ذوب‌آهن اصفهان ، ساعت 15:30 ورزشگاه اكباتان تهران

ذوب‌آهن نيز همچون رقيب همشهري خود در اين هفته از رقابت‌ها به مصاف بسيار سختي با يك حريف قعرنشين خواهد داشت. شاگردان منصور ابراهيم‌زاده كه به واسطه نتايج درخشانش در ليگ قهرمانان آسيا شرايط بسيار خوبي را به خود مي‌بينند بسيار اميدوارند كه با كسب امتيازات كامل ديدار با راه‌آهن قعهرنشين فاصله امتيازي خود را با سپاهان حفظ و يا كمتر بكند. شاگردان مهدي تارتار هم شرايط بسيار حادي را به خود مي‌بينند آنها نيز كه يكي از اصلي‌ترين گزينه‌هاي سقوط به شمار مي‌روند با هدف پيروزي در اين ديدار خانگي به مصاف ذوب‌آهن مي‌روند و قطعا به چيزي غير از امتياز فكر نمي‌كنند.

فولاد خوزستان ـ مس كرمان، دوشنبه ساعت 15:30 ورزشگاه تختي اهواز

از ديدار قعرنشينان ليگ در هفته‌هاي پاياني همواره به جدال‌هاي حساس و نفس‌گير ليگ ياد مي‌شود. دو تيم فولاد و مس كرمان كه از جمله باشگاه‌هاي صنعتي ليگ برتر به شمار مي‌روند در ليگ امسال هيچ‌گاه نتوانستند رنگ و روي مناسبي را به خود بگيرند و همواره با مشكلات زيادي دست و پنجه نرم كرده‌اند. فولاد خوزستان ليگ نهم را با لوكابوناچيچ شروع كرد و در ادامه راه جاي خود را به مجيد جلالي داد و مس كرمان هم با پرويز مظلومي شروع و با لوكابوناچيچ ادامه داد. مطمئنا شناخت بسيار خوب مربي كروات مس مي‌تواند برگ برنده‌اي براي اين تيم كرماني باشد هر چند كه مجيد جلالي هم در هفته‌هاي اخير نتايج بسيار خوبي را كسب و نشان داده كه به راحتي امتياز هيچ ديداري از دست نخواهد داد. به نظر مي‌رسد بازنده اين ديدار در كنار ابومسلم و استقلال اهواز مي‌تواند سومين گزينه سقوط به ليگ دسته اول باشد.

 

آخرين ديدار اين هفته از رقابت‌ها بين دو تيم استقلال تهران و پاس همدان روز دوشنبه در استاديوم آزادي برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)