مرجع خبری پرسپولیس : بالاخره بعد از پنج پيروزي متوالي، پرسپوليس هم متوقف شد.

 

البته قوي سپيد‌خزر براي دستيابي به اين پوئن يك نمايش تمام عيار بحريني را ارايه كرد و بارها و بارها با مصدوميت‌هاي ساختگي جريان بازي را متوقف ساخت.

 

در كنار اين قضيه هدايت ممبيني هم در اكثر صحنه‌ها در جهت منافع ملوان يا به عبارت بهتر عليه پرسپوليس سوت زد، به هيچ‌يك از اخطاري‌هاي ملوان (با وجود خطاهاي مستحق كارت زرد) اخطار دوم را نداد، بسياري از سوت‌هاي او برخلاف تصاوير موجود به ضرر پرسپوليس بود و در نهايت با محاسبه اندك وقت‌هاي تلف شده و عدم توجه به توقف‌هاي بسيار بازي در همين وقت‌هاي اضافه عملا در نقش يار دوازدهم ميزبان ظاهر شد.


البته از حق نبايد گذشت كه پرسپوليس هم در اين مسابقه نسبت به بازي‌هاي قبل خود ضعيف‌تر ظاهر شد و بازيكنان اين تيم هم در روزي پر‌نوسان روي زمين لغزنده ورزشگاه تختي انزلي نتوانستند چهره خوبي از خود ارايه كنند

و به تيم ميزبان فرصت دادند تا با استفاده از حربه اتلاف وقت و… به هر شكل ممكن به سريال باخت‌هاي اخير خود و بردهاي پرسپوليس پايان دهد.

 

البته داوری صحنه های بحث برانگیز دیگری هم داشت از جمله صحنه تکل مرگ بار پژمان نوری بر روی ساق پای مجتبی زارعی که داور از کنار این صحنه هم به سادگی گذشت.

صحنه تکل نوری روی پای بادامکی

این بار هم مانند بازی رفت پرسپولیس مقابل استیل آذین ، یک پرسپولیسی سابق به نام مهرداد اولادی ترمزکش پرسپولیسی ها شد تا برای سرخپوشان رسیدن به سه امتیاز را به رویای برباد رفته تبدیل کند.


دقايق كليدي
8 – پاس پشت دفاع باقري براي خليلي با اشتباه تاميني در حال باز كردن دروازه ملوان بود كه توپ با اختلاف اندك از كنار تير عمودي به كرنر رفت.
14 – پاس بلند نوري در پشت دفاع پرسپوليس به حيدري رسيد ولي ضربه پاي چپ او با واكنش حقيقي مهار شد.
18 – ضربه ايستگاهي پژمان نوري با اختلاف اندك از كنار تير عمودي راهي بيرون شد.


19 – شوت محكم باقري از پشت محوطه جريمه توسط رحيم‌زاده برگشت داده شد.
38 – حركت رمضاني از چپ و شوت غافلگير‌كننده او از پشت محوطه جريمه با اختلاف اندكي بيرون رفت.
43 – ضربه ايستگاهي كلاه‌كج درست همان جايي رفت كه رحيم‌زاده انتظارش را مي‌كشيد.


61 – يك پاس پشت دفاع براي ابراهيمي با خروج ناشيانه حقيقي و خطاي او روي ابراهيمي تبديل به يك ضربه پنالتي شد ولي دسوزا اين ضربه را به بيرون زد.
77 – حركت عالي محمد از راست و ضربه پاي چپ او را رحيم‌زاده ناقص دفع كرد ولي شليك پاي راست خليلي از حوالي نقطه پنالتي به آسمان رفت.


78 – يك پاس عالي در عمق دفاع پرسپوليس باعث تك‌به‌تك شدن نزهتي و حقيقي شد ولي سپهر حيدري با تكلي به موقع و عالي توپ را از مهاجم ملوان گرفت.
89 – حركت تماشايي شكوري از سمت چپ محوطه جريمه و عبور از دو مدافع ملوان با سانتر نه‌چندان خوب او هدر رفت.


شرح گل‌ها
5 – حركت حيدري از راست و ارسال او به تير دوم با ضربه ابراهيمي توسط حيدري برگشت داده شد ولي دخالت مجدد ابراهيمي و اشتباه حقيقي باعث شد تا اولادي در دهنه دروازه با ضربه سر براي تيمش گلزني كند.


67 – ضربه ايستگاهي را حوار ملامحمد از گوشه محوطه جريمه به روي دروازه ارسال كرد تا كريم باقري زودتر از رحيم‌زاده با ضربه سري دقيق گل مساوي را به تور دروازه ملوان بدوزد.

 

پرسپوليس با اين برد 50 امتيازي شد و سپاهان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد با این حساب که اگر نیمی از بازی های باقی مانده اش را با پیروزی پشت سر بگذارند عملا رسیدن سرخ ها به آنان غیرممکن خواهد شد. دایی که گفته تا روز آخر برای اعاده حیثیت پرسپولیس می جنگیم با این حساب نایب قهرمانی و یا رسیدن به مقام اول جام حذفی نمی تواند برای پرسپولیسی ها چیزی کمتر از قهرمانی لیگ برتر باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)