تنگ ماهي و ميهماني‌هاي خانوادگي را دوست دارم

مرجع خبری پرسپولیس : شايد براي بازيكنان خارجي شاغل در فوتبال ايران هم نوروز، شب عيد و تمام آن سنت‌هاي قديمي شيرين و جذاب باشد كه البته مطمئنيم در مورد اشپيتيم آرفي هم اينطور جلوه مي‌كند. مهاجم آلماني – آلبانيايي پرسپوليس برخلاف آن صورت سنگي‌اش كه كمتر لبخندش را ديده‌ايم درباره نوروز با شور و حرارت خاصي صحبت مي‌كند.


*عيد نوروز براي تو چه معنايي مي‌تواند داشته باشد؟
■ خب فكر كنم مراسم عيد و سال نو در ايران با همه جاي دنيا متفاوت باشد، به همين خاطر من مراسم نوروز ايراني‌ها را واقعا دوست دارم.


*تا حالا چند نوروز را تجربه كردي؟
■ فقط يك بار. پارسال در مشهد بودم و عيد خيلي خوش گذشت. من در منزل يكي از دوستانم بودم و وقتي مي‌ديدم اقوام دوستم به منزل مي‌آيند و ايراني‌ها ميهماني‌هاي خانوادگي دارند خيلي خوشحال مي‌شدم.

*پس امسال هم عيد نوروز را مي‌تواني تجربه كني و خوش بگذراني؟
■ نه من متاسفانه در آلمان هستم و نمي‌توانم عيد امسال را در تهران ببينم. از آلمان هم مستقيم به اردوي پرسپوليس در دبي مي‌پيوندم.


*حتما از اين اتفاق هم ناراحتي؟
■ بله، خيلي چرا كه قبل از مصدوميتم هميشه با ابراهيم (شكوري) مي‌نشستيم و درباره اينكه عيد كجا برويم و چه كار كنيم صحبت مي‌كرديم.


*حالا به غير از ديد و بازديد خانوادگي از كدام سنت نوروز خوشت مي‌آيد؟
■ من تنگ ماهي و ماهي قرمز سفره هفت سين را خيلي دوست دارم.


*قبل از عيد نوروز با توجه به اينكه در زمان عيد ايران نخواهي بود چه صحبتي براي ايراني‌ها داري؟
■ من به همه ايراني‌ها عيد نوروز را تبريك مي‌گويم. ان‌شاء‌الله سال ديگر بازي‌هاي خوبي را براي پرسپوليس انجام دهم و هواداران اين تيم را شاد كنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)