مرجع خبری پرسپولیس : گفت و گویی کوتاه با سرخپوشان پس از تحویل سال نو 1-سال 88 برای شماچطور بود؟ 2-چه آرزویی برای سال بعد دارید؟ 3-چه عیدی‌ای برای هواداران؟


جلال اکبری:

* 88 سال خوبی بود و از اینکه در آخرین روز های سال پیروزی به دست آوردیم خوشحالم و آن را تقدیم به هواداران می کنم.

* دعا می کنم، اول سلامتی برای خودم و خانواده‌ام و اینکه بتوانیم با پرسپولیس حداقل یک جام را کسب کنبم.

 

شیث رضایی:

* سال خوبی بود و شروع‌اش برای من خیلی خوب بود چون که تلاش داشتم به پرسپولیس برگردم و موفق شدم.

* خدا به من سلامتی بدهد و بتوانم با یک سال سلامتی در میادین برای پرسپولیس بازی کنم و دیگر اینکه باز هم استقلال را ببریم.


حبیب کاشانی:

* اول از همه خدمت همه هواداران عید را تبریک می گویم و امیدوارم سال 88 سال خوبی برایشان بوده باشد. این سال با توجه به بضاغت ما ما سال خوبی بود و از لحاظ ورزشی وضعیت خوبی داریم. برد آخرین روزهای سال هم برابر پتروشیمی پایان خوبی برای این سال ب ود و به امید خدا بتوانیم در سال 89 قهرمانی جام حذفی و کسب سهیمه آسیا، سال خوبی را پیش رو داشته باشیم.

* من با قرآن شروع می کنم و برای همه کسانی که در رشد و بالندگی ایران تاثیر داشتند. برای همه ایرانیان عزیز بهترین آرزوها را از صمیم قلب خواستارم.

* در سال جدید حداقل یک جام را به عنوان عیدی به هوادارن تقدیم کنیم.


سپهر حیدری:

* سال 88 به دو قسمت تقسیم می شود؛ سه فصل بهار، تابستان و پاییز که اصلا پرسپولیس نبودیم و زمستان که که 60 درصد پرسپولیس بودیم و توانستیم تا حدی دل هواداران را شاد کنیم، گرچه سه فصل اول به هواداران حرص دادیم.

* دعای سلامتی برای خودم، تیم و هواداران را دارم…و هنوز امیدوارم دو جام بگیریم.

* بهترین عیدی! با دو ماه تاخیر، یک جام عیدی بدهیم.


محسن خلیلی:

* سالی توام با اتفاقات خوب و بد، که شروع بدی داشت ولی روز به روز به ایام خوش نزدیک شدیم. اوایل سال همراه با مصدومیت برای من بود و از اواسط سال به بعد روند رشدم بهتر شد و توانستم خوب بازی کنم، گل بزنم و آماده شدن برای سال جدید…

* دعا برای سلامتی هموطنان و خانواده ام.


محمد علی یحیوی:

* سال بسیار خوشی بود. در کنار بچه های پرسپولیس و کادر فنی آن و آخرین بازی آن هم با برد رقم خورد که روزهای خوبی را نوید داد.

* برای تمام هموطنان، خانواده و دوستانم آرزوی سلامتی می کنم و همین طور پرسپولیس که بتواند در سال جدید با بردهایی که به دست می آورد هواداران را خوشحال کند.

* بعد از سال 89 اولین دیدار ما با سایپا است و بردن این بازی می تواند بهترین هدیه برای هواداران باشد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)