مرجع خبری پرسپولیس: بالاخره سفر پردردسر كاروان پرسپوليس به امارات صورت گرفت و سرخپوشان در دو گروه جداگانه بعدازظهر امروز تهران را ترك كردند.

 

طبق توافقات صورت گرفته پرواز اول ساعت 4 بعدازظهر انجام شد در اين پرواز عليرضا محمد، محمدعلي يحيوي، ميثاق معمارزاده، مهران فرضيات، كادرپزشكي، محمدرضا مولايي(بدنساز) به همراه تعدادي مسئولان و كارمندان باشگاه حضور داشتند. پرواز اول راهي بحرين شد و قرار است پس از 4 ساعت معطلي در فرودگاه بحرين اين گروه با پرواز جداگانه به دبي پرواز كند.

 

گروه دوم كه شامل اعضاي كادر فني و قسمتي اعظمي از بازيكنان بود ساعت 8 بعدازظهر امروز به سمت كويت پرواز كرد. اين گروه بعد از يك ساعت معطلي در فرودگاه كويت قرار است عازم دبي شوند.

 

 

با تلاش مسئولان پرسپوليس مشكل رواديد تعدادي از بازيكنان و اعضاي باشگاه حل شد و آنها توانستند با اين دو پرواز راهي امارات شوند.

 

گفتنی است به دلیل سفر بی سابقه ایرانیان به کشورهای حاشیه خلیج فارس تهیه بلیط و اقامت در این کشورها با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

پرسپولیسی ها فردا صبح را به استراحت و استقرار در هتل خواهند پرداخت و پس از آن تمرینات بدنسازی و هوازی در نوبت های صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)