مرجع خبری پرسپولیس: هوار ملامحمد بازیکن عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که قرار بود روز گذشته از طریق بحرین وارد امارات شده و به اردوی پرسپولیسی ها ملحق شود بار دیگر  از این سفر جا ماند.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، هوارملامحمد هافبک عراقی پرسپولیس که برای مرخصی 5 روزه راهی عراق شده بود قرار بود از عراق مستقیماً به اردوی پرسپولیس در امارات ملحق شود و به علت صادر نشدن ویزا سه روز ابتدای تمرینات اردو را از دست داد قرار بود از روز یکشنبه به جمع پرسپولیسی ها بپیوندد که بازهم این امر محقق نشد.

 

مسئولان پرسپولیس پس از اینکه توانستند ویزای این بازیکن را تهیه کنند ، آن را به عراق ارسال کردند تا هوار از طریق بحرین وارد امارات شده و از شنبه شب به اردوی دبی ملحق شود که روز یکشنبه هم هوار به دلایل نامعلومی به اردو نرسید تا تعداد غیبت های وی در فصل جاری تیم پرسپولیس رکورد بشکند.

 

 

 

این بازیکن در تعطیلات بین نیم فصل و همچنین یک بار دیگر در تعیلات میان فصل لیگ برتر ایران از کشور خارج شده و با یک هفته تا 10 روز تاخیر به تمرینات پرسپولیس بازگشت که موجب شد باشگاه پرسپولیس مبلغ 25 درصد از قرارداد وی را به عنوان جریمه کسر کند. آخرین بار در اعتراض به کسر قرارداد هوار قصد ترک پرسپولیس را داشت که این بازیکن با وساطت علی دایی با قبول جریمه به ترکیب پرسپولیس بازگشت.

 

روزهای ابتدایی غیبت وی در اردوی سال 89 به دلیل صادر نشدن ویزا از سوی باشگاه پرسپولیس موجه اعلام شد ، اما اکنون در حالی که تمرینات آمادگی پرسپولیس رو به اتمام است و این بازیکن هنوز به جمع هم تیمی های خود نپیوسته است ، باید دید واکنش باشگاه نسبت به این مسئله چگونه خواهد بود.

 

انتهای گزارش اختصاصی/ امانت داری- استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)