مرجع خبری پرسپولیس : بحث رجب زاده و لوكا از يك قضيه فني شروع شده بود و رجب زاده نسبت به سيستم مس صحبت هايي داشت اما از آنجا كه لوكا اصلا دوست ندارد كسي با نظرات او مخالفت كند و بر سر اين مخالفت هم پافشاري كند، با رجب زاده ابتدا درگيري لفظي پيدا مي كند و سپس به سينه رجب زاده هم مي زند و از او مي خواهد كه نه تنها كرمان كه حتي ايران را هم ترك كند!!


كم كم كلفتي پرونده درگيري هاي لوكا بوناچيچ در كرمان بيشتر از سابقه بازي هاي مس تحت هدايت او مي شود!


در جديدترين درگيري بوناچيچ در مس، او دو بازيكن خود را پيش از بازي برابر السد قطر از تمرينات تيم كنار گذاشت.

مهدي رجب زاده و فراز فاطمي دو بازيكن مس بودند كه صبح روز يكشنبه با سرمربي مس درگير شدند.


ظاهرا بحث رجب زاده و لوكا از يك قضيه فني شروع شده بود و رجب زاده نسبت به سيستم مس صحبت هايي داشت اما از آنجا كه لوكا اصلا دوست ندارد كسي با نظرات او مخالفت كند و بر سر اين مخالفت هم پافشاري كند، با رجب زاده ابتدا درگيري لفظي پيدا مي كند و سپس به سينه رجب زاده هم مي زند و از او مي خواهد كه نه تنها كرمان كه حتي ايران را هم ترك كند!!


ظاهرا با پادرمياني اطرافيان كار به جاهاي باريك نمي كشد و رجب زاده و لوكا از هم دور مي شوند. غيبت رجب زاده در تمرينات بعداز ظهر مس نشان مي داد كه اين بازيكن تاثير گزار به احتمال زياد حداقل در بازي برابر السد غايب خواهد بود.


اين اتفاق در ابعادي كوچكتر براي فراز فاطمي هم رخ داد و زماني كه فاطمي متوجه مي شود كه براي بازي برابر السد همانند بازي رفت شانسي ندارد به نشانه اعتراض تمرينات تيم را ترك مي كند تا اوضاع اردوي مس پيش از بازي حساس برابر تيم قطري حسابي نارنجي شود. البته لوكا در كرمان تقريبا سابقه درگيري با همه را دارد و از سرپرست گرفته تا بازيكن، مربي، آناليزور، خبرنگار، هوادار و… همه طعم درگيري با سرمربي فعلي مس را چشيده اند تا مشخص شود اتفاق چندان جديدي در تيم مس رخ نداده است.


نكته نگران كننده براي مس اينكه اين تيم در شرايط عادي هم به شدت از كمبود بازيكن رنج مي برد و حالا كه مهره هاي تاثير گذاري به خصوص همانند رجب زاده را از دست داده است قطعا با مشكلات بيشتري هم مواجه خواهد شد. بي رمقي بوناچيچ در تمرين بعد از ظهر يكشنبه خود حكايت از آن داشت كه اوضاع تيم كرماني چندان روبراه نيست و جو اين تيم همچنان زمستاني است.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)